Dat probleem heb ik dus op de trailer, als de een er af gaat, breekt de ander ofwel de trailer (Cuba) ofwel zichzelf (Frits) af En Frits in de box en Cuba op de trailer werkt ook niet, Frits vindt het prima, maar Cuba sloopt alles en iedereen om hem heen, hij is ietwat gehecht aan Frits
En Cuba kan niet in een box, want is een enorme wever en staat op vreemd terrein dus echt non-stop te weven, zeiknat van het zweet. Absoluut niet fijn voor mij en het paard, maar ook niet voor de mensen en paarden om zich heen
Dus Cuubs gaat lekker in zn eentje mee en blijft heel de dag op de trailer. Daar blijft hij heerlijk relaxed en ontspannen op
Is dit dezelfde Cuba die mee was naar de make-up dag bij forelocks??
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-14 17:29
er zijn 2 Cuba's volgens mij, ben ook benieuwd. De jonge Cuba van de make up en die ene die meeloopt in de sport. Volgens mij gaat het hier om de sport-vos?
Het gaat hier inderdaad om de "Sport-vos" Al heeft hij ook wel shows gelopen, vorig jaar nog meegedaan in Brecht
Mijn Cuba is een schat van een paard, maar een beetje apart. Hij lijkt wel autistisch, zolang je daar rekening mee houdt en alles volgens het vaste, standaard ritme doet, is het een topper en heeft hij nergens last van. Maar helaas hebben we (vooral toen we hem net hadden) ook een paar flinke ongelukken gehad omdat hij bij afwijkingen van het programma, of wanneer er voor hem te veel spanning is, uit het niet totaal kan doorslaan. Inmiddels weten we wat voor ons werkt, en zoals ik al zei is het echt een ontzettende lieverd, hij werkt graag en heeft een behoorlijke portie talent in zich, en zolang we rekening houden met zijn "afwijking" gaat het echt heel erg goed!
Barcelano
Geplaatst: 08-05-14 21:46
heb jullie toen in heerjansdam gezien en het is leuk om te zien hoe je daarmee omgaat
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen want hoe het er nu uitziet kom ik alleen Alle mensen die mee zouden gaan hebben afgezegd...
Barcelano
Geplaatst: 09-05-14 20:01
__Nicky schreef:
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen want hoe het er nu uitziet kom ik alleen Alle mensen die mee zouden gaan hebben afgezegd...
Ik hoop er heel de dag te zijn . Dus als men hulp nodig heeft gewoon n gil geven.
Heb n shirt aan met naam :p
YildizArabs
Geplaatst: 09-05-14 20:45
__Nicky schreef:
Oh das echt balen Nicky, ik weet uit ervaring hoe dat voelt en ook hoe fijn het is als mensen je dan helpen! Hoe laat ben je er en waarmee kunnen we je helpen? Ik ben er vanaf half 10 met n vriendin en Stijn, dus laat maar ff weten!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 09-05-14 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er om 9:00! Het is sowieso wel handig om een extra paar handen te hebben voor alles dus misschien zet ik op bokt nog wel een oproepje ofzo
YildizArabs
Geplaatst: 09-05-14 20:50
Wij staan in ieder geval tot je beschikking! Hoe laat moet je? Nour moet om half 11 tot 11 en thats it.
__Nicky
Geplaatst: 09-05-14 20:52
Super lief! 10:15, 11:55 en 14:20. Misschien ook nog wel kampioenschap, you never know
YildizArabs
Geplaatst: 09-05-14 20:57
PB maar ff je nummer dan komt het wel goed!
Barcelano
Geplaatst: 09-05-14 21:00
Mo hoeft pas om 14.00 Dus ik heb ook gewoon tijd.
Heb ook allerlei spullen bij mocht men zelf iets vergeten Gebeurt nog weleens weet ik uit ervaring
IlonavL
Geplaatst: 09-05-14 21:05
Aaah jammer Nicky, ik denk dat wij er nog niet zijn als de ruinen beginnen. Dusse: er zit maar één ding op: op naar het kampioenschap en dan moedig ik je aan!
Edit: ooh ja Liberty natuurlijk, dan kan ik hem wel zien! Maar doe ook maar die kampioenschap beste voorbrenger en best of show hoor