ArabianRanch schreef:jazz-fan schreef:Was idd weer geslaagd. Jammer dat sommige mensen alleen vrij vroeg weer weg waren!! achja dan spreken we die de volgende show wel weer
Precies
shows genoeg weer in vooruitzicht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mhoogenbos schreef:Twee dagen op de Tulip Cup doorgebracht. Vond het Onder publiek een beetje een dooie boel. Jammer van zo'n organisatie. Lijkt wel of het elk jaar minder wordt. Kwaliteit van de paarden ligt het niet aan.
Er waren zeker paar mijn favoriet
ik vond het wel erg koud daar,
liesB schreef:mhoogenbos schreef:Twee dagen op de Tulip Cup doorgebracht. Vond het Onder publiek een beetje een dooie boel. Jammer van zo'n organisatie. Lijkt wel of het elk jaar minder wordt. Kwaliteit van de paarden ligt het niet aan.
Kwaliteit paardenEr waren zeker paar mijn favoriet
ik vond het wel erg koud daar,
en voor het publiek ach ja ik kom zeker niet voor het publiek
. Maar naast de hoge kwaliteit qua paarden vond en vind ik het altijd leuk om de gezellige mensen weer te treffen op shows, we delen immers dezelfde passie
Joyce_R schreef:Ik ben helaas niet meer geweest door mijn ziek gezelschap![]()
Aachen maar weer dan om sowieso naar uit te kijken!
liesB schreef:Joyce_R schreef:Ik ben helaas niet meer geweest door mijn ziek gezelschap![]()
Aachen maar weer dan om sowieso naar uit te kijken!
Ik had al zo iets begrepen van je moeder Ik hoop dat het iets beter gaat met jou![]()
er komen nog leuke shows zoals Brecht en Sint Oedenrode![]()
en Aachen is zeker om naar uit te kijken
Maar dit jaar staat ie weer op de planning!