tja, zoals ik zij, heb alleen maar foto's van mijn paard, foto is iphone 4s kwalitijd (dus slecht)
_l_amanda_l_
Geplaatst: 14-04-14 20:52
ik heb alleen de zondagmiddag groep op de foto, zaten daar nog mensen uit dit topic in? (behalve nobje en zoutenootjes ) Was leuk om Bokker set_elkol te ontmoeten Weet ik weer een gezicht bij een naam! Zal zo nog wat fotootjes plaatsen hier...
Ja, Katja, dat paard misten we nog wel. Die heeft echt de wauw factor. Is zeker niet te koop (haha). Het was heel leuk om weer eens wat bokkers in het wild tegen te komen. Super bedankt voor het foto's maken, fotografen!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 21:17
Setje is niet te koop het was heel leuk om jullie weer te zien!
en een leuk bruintje in de loopstal
_l_amanda_l_
Geplaatst: 14-04-14 22:21
Morgen plaats ik er wat van de cursus zelf, ik ga maar eens op tijd naar bed..
he allemaal , omwille van de voorbrengcursus bij jan en Eveline hebben wij speciaal voor jullie de inschrijfdatum van de First European Amateur Cup in Belgie verlaat tot 17 ( of 18 ) april . we hopen op jullie deelname. alle info over deze super toffe dag is te vinden de website van het evenement www.europeanamateurcup.eu hopelijk allemaal tot dan !!!!
Katja, ik sta er weer charmant op. . Dank je wel voor de foto's. Erg leuk om weer wat bokkers 'in het wild' te ontmoeten. Jan kreeg het halsje er zo goed uit bij Vos. Het kan dus wel. Maar eens wat oefenen thuis. Ook de foto's van Amanda zijn zo gaaf.
Belonen lukt wel. Gras, dat vind hij altijd lekker. Jan zei ook dat het beter af en toe vijf minuten oefenen is, dan heel veel. Ik ben al blij dat paard het liet zien. Ieder jaar is er wel een keuring, dus of het nou dit jaar of volgend jaar is, dat maakt me niet uit.
precies, en ook gewoon simpel houden, steek je hand eens uit naar hem als hij op stal staan of als je aa het poetsen bent, steekt hij z'n neus uit belonen
Ja, die vosjes zijn altijd zo mooi . Hij is alleen niet geschoren of zo iets. Puur natuur dus op de foto. Amy kwam nog even langs voor extra glimmen, dat was alles. Amy, als je meeleest, super bedankt voor de hulp! Zo'n cursus is gewoon leuk om te doen.
als er iemand is die niet te veel poespas met de paarden uithaalt is het jan wel. maantop wordt geschoren, oortjes en kogeltjes. Verder niets Dus jouw man staat er gewoon super mooi op
zoutenootjes
Geplaatst: 18-04-14 13:27
. Dank je wel. Eigenlijk moet er wel een beetje bijgewerkt, maar ik vind het zo zonde om zijn haartjes af te knippen. Hij mag alles houden, wat mij betreft.