Netjes! Is biothane een beetje bewerkelijk? Heb volgens mij ook nog wat liggen. Ergens in de berg showhalsterprut
idsie
Geplaatst: 11-08-12 07:56
Ja is prima te bewerken alleen voor de bevestiging nopjes. Moet je een boormachine kunnen hanteren. Zijn er nog meer mensen Die willen bestellen? Dan kunnen we net zo goed met zijn allen bestellen
van sieltje zag ik het laatst ben gaan kijken en heb besteld. het was binnen 4 dagen in nederland!. ben erg tevreden over de vriendelijkheid en zeker over de levering en natuurlijk over het zakje haribo dat je er bij krijgtXD
maar als er mensen mee willen bestellen geef maar een gil! want ze verzendkosten zijn duur dus die kunne we dan opsplitsen^^boven de 150 of 180 euro is volgens mij verzenden gratis
Oh, wist niet dat die noppen daar te bestellen waren Ik heb al meerdere keren via die site besteld. Ik wil ook wel een keer bestellen, kan het in Duitsland laten bezorgen.
hahahaxD stommert! ik heb zojuist alvast een bestelling geplaatst. aangezien ik ze toch maak voor de handel haal ik ook die verzendkosten er wel weer uit:). kan niet wachten om aan de volgende te beginnenxD