Moderatoropmerking:
Inmiddels zijn we aardig off-topic gedwaald. Vanaf hier graag weer bij het onderwerp blijven. Er zijn voldoende topics over het karakter van de AV, als je daarover wilt schrijven.
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
bella24 schreef:Wat betreft de prijzen. Ik ga er zelf vanuit dat de prijzen voor een goed gebouwde niet-ingereden arabier, beginnen bij 2500 euro. Alles daaronder ga ik wantrouwen. Kloppen de papieren? Is er fysiek iets mis? Is het een betrouwbaar verkoopadres? etc.
Ik vraag voor mijn 3,5 jarige ruin nu ook maar 2000, is nog niet ingereden. Als ie ingereden is, dan stijgt zijn prijs, wordt ie uitgebracht met succes, dan stijgt de prijs opnieuw... Zijn enige "gebrek" is dat ie neigt naar onderhals, zul je er misschien nooit helemaal uithalen, maar kun je met training en correct rijden zeker behoorlijk onder controle houden... Rontgen en klinisch, ik durf er wat op te zetten dat ie daar met vlag en wimpel voor slaagt! Hij heeft ooit een keertje gekreupeld door een hoefzweertje, maar verder nooit een stap verkeerd gezet
En nu met opzadelen enzo, blijkt ie ook nog eens supermakkelijk en braaaaaaff
..kwestie van inzicht hebben lijkt mij, prijs kwaliteit verhouding is belangrijk).

Dan staan ze hier prima en genieten we er zelf van!!