MirandaFuego schreef:Maar mag dit wel officieel voor een wedstrijd?
Dat vraag ik me dus ook af
Voorkeur 1 is knotten
Erna komen los aan 1 kant, afgeschoren en hengstenvlecht dacht ij
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Calimero_ schreef:Haha, hoe kan het dan dat sommige mensen het zo erg vinden?
Ik bedoel, een fjord staat erom bekend korte manen te hebben..
Maar tegenwoordig zijn er al veel meer fjorden die het lang hebben..
Word volgens mij niet zoveel drukte om gemaakt dan de manen van een arabier..
Suzanne_18 schreef:Misschien vind je het volgende idee wat on te proberen? Vlecht je eerste vlechtje tot ongeveer een handbreedte in en dan een elastiekje erom. Je hebt nu natuurlijk nog een flink stuk los. Nu maak je het plukje voor het volgende vlechtje. Onder dit plukje leg je het overige plukje van het andere vlechtje en vlecht je dit geheel weer in tot een handbreedte elastiekje erom en zo werk je de hele manenkam af. Je krijgt als je het goed doet allemaal kleine boogjes van vlechtjes op de hals te liggen. Als je dit netjes doet ziet het er heel mooi en verzorgt uit en hoef je niets van de mooie manen van je paard af te halen en het blijft goed zitten tijdens het rijden. Ik hoop dat je het wat vindt.
Calimero_ schreef:Haha, hoe dan ook is het een mooi mannetje
En ik heb eigenlijk nooit wat met lange manen gehad.. Alleen nu..
Vind ze toch wel mooi, maar mijn doel is toch wel wedstrijden.. En dan wil ik dat graag zo goed en mooi mogelijk.. Een hengstenvlecht vind ik gewoon niet mooi.. Daarom ben ik nu op heel veel manieren aan het knotjes maken proberen.. Als dat me nog eens lukt gaan ze er zeker niet af..
Maar als dat niet wil..
lonna1989 schreef:De manen van de fjord vind ik super!
& eerlijk waar bij de arab vind ik kortgeschoren wel lekker stoer, weer eens wat anders