Een stalgenootje gaat ook mee met haar 5-jarige merrie,zij doet mee met alle rubrieken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RhealLover schreef:Ik zal overigens mijn camera meenemen met de amateur en zal aantal rubrieken vastleggen op de fotona afloop zal ik enkele fotos hier en op AV forum plaatsen, mocht je een foto willen hebben laat het me weten
Mocht het tevens ook mooi weer zijn en wil je paar luke foto's buiten van je AVtje spreek me gewoon even aan dan maak ik er een paar, vindt dat altijd leuk om te doen
sascha90 schreef:Haha zo leuk dit, ik maakte nooit echt gebruik van het forum, maar nu is het zo leuk dat de hele zondag al een pre party heeft hier op bokt! HAHA en trouwens, ik was vandaag naar Charelle en ze is wel echt heter, niet meer die makke charelle:D Jiihaaa!
yildiz schreef:Michelle, hoe laat moet Jet? Ik ben wel van plan te komen maar ik denk niet de hele dag, maar wil Jet Raket natuurlijk niet missen!!;-)
RhealLover schreef:Waarom zouden we naar de boktmeeting gaan in de al zo dure Efteling als we ook gewoon lekker bij de amateur terecht kunnen tussen mensen met de zelfde passie en liefde, het AV
Veel beter idee toch haha, ben wel benieuwd naar andere paardjes, al ben ik een ramp innamen en herkennen etcprobeer altijd wel wat te onthouden, vergeet gewoon alles, moeder kwaaltje denk
sascha90 schreef:jullie moeten mij herkennen, ik zou het andersom ook niet weten hahaha!