Jammer van de kleur, waarom zijn zoveel van die Arabs schimmel?

En Sherif ja iedereen valt spontaan voor die gigantische ogen van haar.
Echt een lief dier is het. Maar kan tekeer gaan als een leeuw.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabesk schreef:Lante schreef:Haha, ik was ringmeester afgelopen weekend en daar reed een jonge meid op een arabier rond met een stokmaat van... 1,48M.? Ik vroeg haar of ze bij de paarden of bij de pony's startte, met oog op het feit dat het losrijterein was opgedeeld in een stuk voor pony's en een stuk voor paarden (en pony's die bij de paarden rijden moeten ook bij de paarden losrijden).
Kreeg ik me daar een uitbrander van de blijkbaar eigenaresse; want dit was geen pony maar een PAARD!!
Ik heb gereageerd dat dit een wedstrijd was van de KNHS en dat het volgens KNHS richtlijnen een pony was... Pffff, sommige mensen zijn ook wel heul snel aangebrand hoor...
Ik heb dus een arabische POOOOOOWNIE ok
En zijn zoontje, half arabier en half kwpn is dus ook een POOOWNIE, aangezien hij de 1.58 ook niet haalt
Ooit wil ik nog graag zo'n prachtig exemplaar, maar niet voor de sport. Echt voor enduranze achtige ritten en als maatje.

). Verder ben ik trots op mijn POOWNIE, het maakt mij echt geen barst uit of ie nou pony of paard is. Hij is net 1.51m en m'n instructrice schrok ervan toen ze op 'm reed, want ze had toch echt het gevoel dat ze een PAARD onder d'r kont had, zulke fijne, ruime gangen heeft ie en niet van die korte pony-gangen
(en zij is toch echt into KWPN'ers).
)
laetitia schreef:Kan het zijn dat mensen die op arabieren vallen en goed met ze overweg kunnen, zelf ook over het algemeen vrij gevoelige mensen zijn?
De meeste mensen die ik ken die een arab hebben zijn nl. echt gevoelsmensen.
Myour schreef:@ sherif: ik snap wel dat ie keihoog scoort met z'n exterieur, echt prachtig! Ik vind het alleen zonde dat ie geen egaal zwarte neus heeft, maar dat is dan weer persoonlijk. Verder ook die hals, echt om te kwijlen...
Lenneke_ schreef:Berwicowa schreef:Nou dan heb ik geen arabier hoor. Die van mij is helemaal niet druk. Op wedstrijden is ze heel koel.
Dat bedoel ik ook. De AV's zijn vaak rustiger en makkelijker dan de kruisingen.
ik heb een kruising met 1/4e New Forest, vaak is hij zo mak als een lammetje,