Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RhealLover schreef:Nou ben weer terug van weg geweest, lekker vakantie gevierd in limbo landgeen AV gezien helaas terwijl we heel vlakbij Eric en Josje zaten en er zelfs langs zijn gereden haha.
Sebiet mijn AVtjes ff doodknuffelen wat heb ik ze gemist en ben niet eens een hele week weg geweest
ArabianRanch schreef:RhealLover schreef:Nou ben weer terug van weg geweest, lekker vakantie gevierd in limbo landgeen AV gezien helaas terwijl we heel vlakbij Eric en Josje zaten en er zelfs langs zijn gereden haha.
Sebiet mijn AVtjes ff doodknuffelen wat heb ik ze gemist en ben niet eens een hele week weg geweest
Dan zat je zelfs dicht bij Siv in Sterksel![]()
![]()
Hoe lang was je weg ? het was indd even stil(ooh ik zie het, een kleine week) lol
Nu nog 6 weken dan vliegen wij overseas
Al_Zawraa schreef:Nu mams maar even vastgehouden, en direct liet hij zien dat hij zeker wel kon lopen. Maar wat vaker doen, dan gaat het 'showknopje' ook snel genoeg om!
AndreaB schreef:Wat een mooi aansprekend ding is FahkourIk ben verliefd!
Ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien. Blijft hij vos of denk je dat hij gaat schimmelen?? Niet dat het uitmaakt, want ik vind het toevallig allebei erg mooi
Horse_Art schreef:Wauw Roma, wat wordt dat kleine ventje al weer snel groot! Hij is echt leuk! En wat doet zijn mama het goed onder het zadel! Fijn hoor!
Hier een fotootje van mijn jonge dame in het zonnetje:
Horse_Art schreef:Ach jee, gelukkig gaat het nu wel goed en heeft ze het moedergevoel volledig te pakken.. komt het met haar halsje weer helemaal goed?? Ze ziet er trouwens wel onwijs mooi uit zeg! Wat een plaatje!