beestje stond echt na een minuut al! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beestje stond echt na een minuut al! 
geen AV gezien helaas terwijl we heel vlakbij Eric en Josje zaten en er zelfs langs zijn gereden haha.
RhealLover schreef:Nou ben weer terug van weg geweest, lekker vakantie gevierd in limbo landgeen AV gezien helaas terwijl we heel vlakbij Eric en Josje zaten en er zelfs langs zijn gereden haha.
Sebiet mijn AVtjes ff doodknuffelen wat heb ik ze gemist en ben niet eens een hele week weg geweest
(ooh ik zie het, een kleine week) lol
ArabianRanch schreef:RhealLover schreef:Nou ben weer terug van weg geweest, lekker vakantie gevierd in limbo landgeen AV gezien helaas terwijl we heel vlakbij Eric en Josje zaten en er zelfs langs zijn gereden haha.
Sebiet mijn AVtjes ff doodknuffelen wat heb ik ze gemist en ben niet eens een hele week weg geweest
Dan zat je zelfs dicht bij Siv in Sterksel![]()
![]()
Hoe lang was je weg ? het was indd even stil(ooh ik zie het, een kleine week) lol
Nu nog 6 weken dan vliegen wij overseas

was wel nodig, al vanaf dat ik Rheal heb niet meer weg geweest, ja voor m'n zwangerschap MET Rheal haha trektocht van hot naar her. En de boog kan niet altijd gespannen staan, al blijft het raar zonder je paardenbeestjes (en poezenbeesies
) nu je weer thuis bent is zon midweek wel kort, maar ja de rotzooi die je na terugkomst weer moet ruimen pfffff koffer uitpakken wassen draaien haha.

Normaal begint mams direct mee te racen als hij gaat draven, waardoor hij dus de kans niet krijgt om drafpasjes te laten zien. Nu mams maar even vastgehouden, en direct liet hij zien dat hij zeker wel kon lopen. Maar wat vaker doen, dan gaat het 'showknopje' ook snel genoeg om! Al_Zawraa schreef:Nu mams maar even vastgehouden, en direct liet hij zien dat hij zeker wel kon lopen. Maar wat vaker doen, dan gaat het 'showknopje' ook snel genoeg om!
Nadjarah heeft echt een heerlijk snoetje, geweldig!
morgen dressuurwedstrijd, daarna misschien nog wel even een zonnige foto maken van een zeer zeldzame, schone Noah
Ze sloeg absoluut niet hard, maar wel gericht, terwijl ze nog nooit geslagen heeft! Ik hoop dat hij de volgende keer in een beter humeur is, anders hoeft hij van mij geen paarden meer te bekappen.
Ze doet het erg goed onder het zadel, al is het nog een wereld van verschil als ik alleen naar buiten ga (nog maar 1 km heen en weer) of met mijn vriend mee op de fiets (normaal rondje). Als er iemand mee is op de fiets heeft ze er veel meer vertrouwen in, maar dat zal straks alleen vast ook steeds beter gaan.
AndreaB schreef:Wat een mooi aansprekend ding is FahkourIk ben verliefd!
Ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien. Blijft hij vos of denk je dat hij gaat schimmelen?? Niet dat het uitmaakt, want ik vind het toevallig allebei erg mooi

Horse_Art schreef:Wauw Roma, wat wordt dat kleine ventje al weer snel groot! Hij is echt leuk! En wat doet zijn mama het goed onder het zadel! Fijn hoor!
Hier een fotootje van mijn jonge dame in het zonnetje:
Zijn mama (Hala, staat op de achtergrond in 1 van de foto's van Fahkour) deed het ook altijd goed onder het zadel bij de oude eigenaar, maar heb zelf nog weinig met haar kunnen rijden vanwege zeer hartnekkige White Line Disease. Nu lijkt het zo goed als over, dus hoop haar binnenkort ook weer een beetje op te pakken, en dan tot eind van het jaar door te kunnen rijden, voordat ze weer met zwangerschapsverlof gaat 

Horse_Art schreef:Ach jee, gelukkig gaat het nu wel goed en heeft ze het moedergevoel volledig te pakken.. komt het met haar halsje weer helemaal goed?? Ze ziet er trouwens wel onwijs mooi uit zeg! Wat een plaatje!
)
Dat merrietje is inderdaad ook erug leuk! Je boft maar, twee merrietjes
En nu nog evne wachten op de volgende
jury was er helaas niet zo van gecharmeerd, we kregen meermaals een 3, 'erg ongehoorzaam'.
) en dat ze zich mateloos had zitten irriteren aan ons en dat gedribbel...