Wellicht anders een idee om impulsklasse te starten, dan ben je ook niet gebonden aan een minimum snelheid? IJsselsteyn is dan weer wel makkelijk terrein dus wel een fijne wedstrijd voor start van het seizoen.
Maar idd eerst maar eens wat KMS in de benen krijgen.
Marlijn, ja dacht al zoiets! Het is natuurlijk allerfijnste om ze dicht bij je te hebben. Kun je fijn van elkaar genieten wanneer je maar wil!
Jee Annika, ze wordt ook alweer lekker bol! Heel spannend!
En kleine mannen worden groot! Gaat ie dit jaar naar Krista?
Staat goed dat zadeltje Eline! Die was toch van Baukje geweest? Fijne zadels die BM's. Dat grote blingzadel op Zahra is er ook een. Zadel lijkt wat groot maar geloof me, Zahra is het langste in d'r rug van allemaal dus ze kan t hebben. Enige is wat meer body en spiertjes gaan kweken maar dat komt vanzelf als ze echt aan t werk gaat.
Veulen blijft bij mij totdat ik ook daar een geschikte nieuwe eigenaar voor heb. Maar eerst maar eens zien dat er een gezond veulen geboren wordt!
Yup, Nour is weer beschikbaar voor de dekdienst dit jaar!
Ga dit jaar niet veel starten, misschien wat riddens en Dawra. Endurance is hij nou K3 startgerechtigd en wil m dat einde van seizoen laten starten. Hij wordt 6 dit jaar dus tijd zat. Kan ook nog het jaar erop...
Hij had vandaag wat vakantieopstartproblemen, de luie tak...

Geen ritje gedaan hoor, eerst maar eens wat good old ground work, spiertjes losmaken etc. Morgen onder het zadel bakwerk...