[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 09:54

Ik had ook ooit zo's mooi vosje
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:03

whaha kwam ook nog oud filmpje tegen van mijn baccarat merrie, hier ong 13 jaar en ja ik weet het niet goed zonder cap. Toen nog geen geld dus tuinstoelen om parcours te oefenen, en die film kwaliteit whahaha

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:23

zo jullie zijn in avondje snel gegaan was zelf eindelijk laaste deel van harry potter kijken werd wel is tijd .
kleuren blijven idd erg intressant .
zoals twee schimmels en dan zo donker veulen .
hebben beide schimmels toch even goed donkere genen .
ik heb helaas geen vosje |( miss dat die volgend jaar wordt geboren mijn zijn saai bruin wel verschillende tinten bruin.
heb wel een hele donker bruine hengst zal straks via comp even foto plaatsen .
verder is het idd heel normaal hoe het met set gaat gedrag verandering kan gebeuren hoeft niet .mijn merries zijn nog steeds hetzelfde . grappige is dat hier 3 merries op 17 april zijn uitgerekende verschil in buiken is mega . faiza was al heel snel erg dik en rond buik groeid laaste maand bijna niet . chalina kreeg later dan faiza klein buikje die nu wel steeds wat groter wordt en bij chakura was ik even bang dat.ze ergens de veulen was verloren maar die heeft nu ook mini buik . zal straks is fotos maken van vandag .wel leuk tezien alle net zover drachtig maar heel anderd kwa buik . ohja en senna is vooral al heel snel rond 1,5 nadat ze hier kwam dacht ik eens me zadel erop teleggen nou die paste al niet meer
Laatst bijgewerkt door katjen op 17-12-13 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:30

Wat een leuk ding Joyce!
Wat is er met dat paardje gebeurd?

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:41

@letizia die pony hebben we toen verkocht omdat ik er te groot voor was en ze al Z gesprongen had konden we haar goed verkopen aan mensen die ook sport ambities met haar hadden en dat was wat ze het liefst deed

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:44

Leuke merrie Joyce! En het paardje helemaal bovenaan de pagina, is niet dezelfde toch?

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:49

@ilona nee dat was een jonge Gomel deze was ook helaas niet groot genoeg, hij loopt nu in zweden. Toen ik de foto's kreeg was ik helemaal gerust hij is mijn beste maatje ooit geweest en daarom ben ik nu ook zo blij met Asal heb in die tussentijd voor mijn schoonvader gereden en nooit een paard gehad waar ik een klik mee had tot Asal op mijn pad kwam

Gammy op kop <3
Afbeelding

Tja dit deed me echt goed om deze foto's te ontvangen

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:56

Wat fijn dat iedereen Kelly zo wil helpen!
Amy, hoe jij Geisha omschrijft, is het ook het beeld dat ik door de verhalen en het filmpje heb gekregen. Een paard wat gefrustreerd is door o.a. de stalsituatie en een leider mist. Waarbij onzekerheid af en toe omslaat in dominant gedrag.
Wanneer verhuis je naar de hit actief, Kelly?

Gisteravond Ely lekker losgegooid, die ging lekker crossen en bokken met die dikke buik :D
Daarna even paniekmomentje, want Doortje had zich vastgerold in stal, dus die had even wat hulp nodig, mutsie.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:57

@annika ely heeft weinig last van haar dikke buik whaha, en doortje maakt je wat te doen dat wordt nog wat

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:04

Wat een mooie foto's zie ik allemaal voorbij komen.

Djuun is echt grappig, dat koppie om de hoek... Hihi. Zo herkenbaar :).

Ik heb weer redelijk bijgelezen hoor! We gaan wel enorm hard met dit topic! Hoeveel pagina's mogen we eigenlijk maximaal doorkletsen? Ik ben nog geen ervaren bokker, ik weet dat soort dingen nog niet :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:02

Haha ik heb ook geen idee!

Ik ben zo benieuwd naar geissie vandaag.. wilde gaan wandelen maar het regent boehoee!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:05

Het is hier ook heel miezerig snertweer.... Blegh!

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:37

ik ga zo rondje rijden in de miezer, brrrr....heb het nu binnen al koud, eerst maar even flink mesten en mesthoop opsteken, ben je zo weer warm

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:29

500 pagina's :)

Hier stopte het gelukkig met miezeren toen ik op stal aan kwam :Y)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:49

Ohhh dan kunnen we mooi nog even doorlullen ;)

Ik kom net weer van stal af.. Leuk hoor 4 keer per dag heen en weer om het oogje te druppelen.. Maar hier is het echt pisweer.

Princesa haar traanbuis zit ook nog eens verstopt, dus daar gaat donderdag een katheter in.. Leuke dingen... :\

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:59

Hier is het nu wel droog maar asal heeft een ik heb geen zin dag. Ga nu maar eens lekker hooi voeren, zonnebanken douchen en op naar me late dienst bye bye mensjuhssssss

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:09

Ahh wat waardeloos zeg van Princesa! Hoop echt dat het snel opknapt dat zijn geen fijne dingen.

Wat een leuke foto's weer! :)

Ik had het er vanmorgen met Daan over en die zei dat idd ook vanaf de filmpjes :j

Umoyax zn tand is eruit :D :D Kostte wat moeite want hij zat errug los en bezorgde hem daardoor heel veel last, maar met zn tweeen is het toch gelukt en nu ligt ie op de tafel, Umoyax was meteen helemaal blij haha.
Nasje lekker losgegooid, pfoei hartje ging even sneller kloppen.... Ze zit zo lekker in dr lijf nu en ze bewóóg....heel ruim en makkelijk... Stond echt te genieten.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:15

Haha! Jij hebt gewoon netjes een tand getrokken dus Amy :)! Hij zal nu vast een blijer mondje hebben!

Fijn om zo van je paard te genieten he :). Mooi om te zien hoe ze dan opeens zo groot zijn en hoe ze showen.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:20

Wat fijn dat zn tand er nu uit is amy!!

Ik kom net van geisha vandaan en ik moet zeggen dat het eigenlijk wel goed is gegaan. Kan ook toeval zijn natuurlijk maar heb wat grondwerk gedaan en heeel goed op mijn lichaamstaal gelet en het werkte! Heb amper me stem hoeven te gebruiken. Daarna nog gewandeld door de springweide heen en wat over balkjes gewandeld. Vond ze best leuk! Toen hapte ze ff 1 keer in me rug en dat was vandaag eigenlijk het enige verzetje.. ja en in de bak dat dreigen ook een keertje waarop ze bokte en ik haar dus even harder heb laten lopen. Het is eigenlijk als ze bitcherig doet, ik me wat groter op moet stellen, en zodra ze het goed doet moet ik me wat kleiner maken. Dat ging nu prima en ik heb dan nu ook niet gepoetst! Toen wat slobber gegeven, deken goed gedaan en weg gegaan.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:36

:P Ik kan wel tandarts worden! :D Hihi. Nja Danielle heeft m er uiteindelijk uit getrokken hoor haha.

Ohh wat een fijn bericht! Hopen dat het idd geen toeval was haha.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:46

500 pagina's ja. ik maak deel IV :D en hier was het ook miezerweer, blegh.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:52

Vies vies weer!

Kelly, fijn dat het vandaag beter ging!

Blegh ik moet afkicken... M'n vriend vindt dat ik mezelf voorbij loop met alles wat ik doe, dus die verplicht me om het wat rustiger aan te doen... Voorlopig doet m'n beste vriendin m'n paarden op dinsdag en daar heb ik alle vertrouwen in. Maar ik denk toch dat ik vanavond stuiterend op de bank zit, niet wetend wat ik met mezelf aan moet, ik ga altijd elke dag naar stal, behalve als ik echt iets anders heb, maar dan ben ik ook bezig...

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:56

Het is soms echt goed om even pas op de plaats te nemen. Ik merk nu dat ik voor mijn gevoel 100 keer Princesa's oog moet zalven en doen dat ik best wel op ben. Je loopt jezelf inderdaad veel te snel voorbij. En dan is het wel onder het mom van 'passie en hobby', alleen zijn er nog meer dingen dan paarden. Ik weet zelf ook even niet welke :P....

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:33

:= Wat gaat het hier weer hard!!

*Fijn dat iedereen zo zijn best doet om Kelly en Geisha te helpen, gaat vast goed komen met zoveel hulp!
*Princessa's oog hopelijk snel ook weer beter.
*Vosjes vind ik ook <3 <3
*Annika afkicken......... _O- gaat nog een zware dobber worden voor je! (zegt een mega junk.... :o )

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:36

Ze heeft nu een verkleving in haar oog... Reageert niet meer op licht zeg maar. Nu aan het druppelen en zalven met Cavazan, Tobradex en Atropine... En daarbij Novacam. Donderdag weet ik weer meer. Ik vind het zelf vreselijk en ben haar aan het behandelen alsof ze van glas is gemaakt en dat vindt ze geloof ik wel wat die prinses op de erwt...