Joyce gefeliciteerd met jullie huis! Wel jammer dat je niet verder kunt met de mini's maar soms moet je inderdaad keuzes maken

Eline gelukkig niks gebroken!
Umoyax was op net een jaar ook iets van 1.45m dus kan goed hoor!
Balen Kat dat je er maar eentje drachtig hebt. Heb trouwens vorige week gewerkt met je schoon-tante, dat was wel grappig. Stonden te praten en ze vertelde dat haar neef naar DL was verhuisd ivm de paarden. Vroeg hoe ''ze'' heetten dan, maar dat waren jullie dus

Balen zeg van Dos! Nas is ook niet makkelijk hoor met temperaturen etc. Althans, ik mag het wel, de da niet

Vic daar heb je ook een punt, moet zeggen dat dat nog niet eens bij me opgekomen was. Al is ze door spanning etc meestal wel ''sneller'' met reageren, ze was nu toch alweer een weekje thuis. Houd altijd heel veel rekening met haar (uberhaupt altijd met mn beessies), alles rustig aan en op zn tijd zeg maar en goed kijken naar hoe ze zich houdt. Ik ben gisteren niet op stal geweest (ouders kwamen terug van vakantie) maar eergisteren maakte ze dus een zeer levendige indruk zeg maar

Gisteren ook afspraak gemaakt voor scannen,....zo spannend!!!! Wordt maandag tussen 9 en 10.
Hihi nou en of ik een glimworm was