Haha dit jaar voor mij voor het eerst een hostel-vakantie, in Rusland. Verder al kamperen sinds ik 2 was Deze foto van Engeland is wel extreem hoor, onze tent stond droog
Ohhh kamperen....op show slaap ik tegenwoordig in mn bus... Ben wel wat gewend
Wel leuk idee idd! Kan mn paarden wel meenemen maar zit ten eerste al met vervoer, want samen op de trailer is toch wel erg tricky. Nog los daarvan; kan ze wel meenemen, maar kan er toch niet op rijden oid Is zonder paarden denk ik ook makkelijker Zit niemand met vervoer of wat dan ook
nou bijna wel ik ga slapen, tot morgen hee een wildebier! grappige foto ik wil ook op het strand!
Hahaha, ik zag jou foto net pas Ik bedoelde eigenlijk Djuun
Lijkt me leuk, een meeting En dan gewoon een centraalpunt van het land pakken, welke provincie's hebben we in het topic? Groningen, Noord/Zuid-Holland, Zeeland en ???
Even meeliften met blondie, incl mini blooper
MirandaMalik
Geplaatst: 26-06-13 13:06
Vroegâh kampeerde ik vaak, maar de laatste x was pinkpop 2001. Nu ga ik nauwelijks op vakantie vanwege de beestenboel en kan trouwens met mijn rug nergens fatsoenlijk op liggen.
Haha, Kat, lekker, had je hoge hakken aan?
Die foto van Djuun, ze gaat links met haar hoofd maar geeft rechts aan met haar staart, weet ze de regels wel?? Fimpje is grappig, die oren!