Iedereen hele fijne feestdagen en een sportief 2015
canisia
Geplaatst: 23-12-14 19:38
Zooo vandaag strandritje met Nadesh gedaan, wauwiee dat was lekker! De laatste keer dat ik op het strand heb gereden was april ofzo.. We waaiden wel flink uit onze verschoning en het was zeker even wennen op het begin. Desh is nu zo gewend aan Robien en ik zo niet meer gewend aan hem en neem daarbij nog een lekkere windkracht 8 en zijn onzekere karakter.. dus we begonnen wel ietwat gespannen maar eenmaal op het strand voelde het weer redelijk bekend. Ookal blijf ik het een reus vinden en is het nu erg aftasten waar zijn 'knopjes' zitten Wel heel gaaf om te voelen hij positief hij veranderd is in zijn bewegingen en reactie op je zit.
Nu ga ik snel me spullen pakken en het huis fatsoeneren, want vanochtend besloten toch nog een vliegtuig naar Spanje te nemen waar paps, mams en Robien zitten. Dus morgen vroeg paardjes doen en daarna op weg Barcelona voor 3/4 daagjes!
Iedereen hele fijne feestdagen gewenst! (Enne meiden, ik zie de schade van Ajde wel voorbij komen! haha
Jullie moeten nog iets verder.... Zag op FB dat Jes in ieder geval goed geslaagd is
Gisteren hebben vriendin en ik een kerstontbijtje bij de Shell gehaald, te paard natuurlijk
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 14:44
Geweldig Baukje hahaha!
Net terug van Adje. Wel bekenden gezien maar niemand die ik had verwacht.
Wel weer veel te goed geslaagd hihi. De buit; de fijne teugeltjes die ik wilde, een mooie dikke buildup (reinsman) pad voor Nour, een singel en, omdat ik er een kwijt ben grrr, nieuwe hertenleren handschoenen. Allemaal functioneel en niks qua show.
Vond t op de weg best goed te doen. Zeker nu kon ik gewoon goed rijden op de snelweg, binnen de bebouwde kom wat rustiger. Moet er wel beetje lachen, sneeuwt t een keer ligt heel NL op z'n gat.
Iedereen morgen? in ieder geval nog veel shopplezier!
CounTree
Geplaatst: 27-12-14 15:26
Ja wij gaan het morgen proberen. Hoorde nu net nog steeds veel vertraging op de weg.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 15:35
Ja veel files hoorde ik. Vanuit ons was het prima rijden, alleen heen was de afslag naar Nijmegen afgesloten dus moesten binnendoor maar terug vlot terug. Morgen is t vast beter, hoop ik toch want ga dan naar Krista op Nour lessen! Heel veel zin an! Had voor morgenmiddag eigenlijk ritje met Tie in de planning maar ligt beetje aan de weg. Als er dan nog veel sneeuw ligt durf ik niet met de trailer.
Bimmetje
Geplaatst: 28-12-14 10:41
Het was gister echt drama op de weg, zelfs voor dat korte stukje voor ons. Dus groot gelijk dat jullie voor een dagje later hebben gekozen, doen jullie allen wel voorzichtig vanwege gladheid?
Joep wilde gister toch even gaan, want ja thuis niks zitten doen had ie ook niet zoveel trek in. Dus toch even geweest. Ben aardig geslaagd. Geen PC pad, deze was er niet in echt in mijn kleuren. Vind het zonde om een pad te kopen waar ik elke dag tegenaan moet kijken en het me niet helemaal aanstaat, dus ik heb de PC laten hangen en ben voor een Billy Cook gegaan. Zo een heb ik nu ook en bevalt super. Had m al in Lime en nu eentje mee genomen in Roze. Hihi lekker meisje meisje achtig. Toen kwam ik echt een mega gave showblanket tegen en die MOEST ik hebben. Ik was flieft, dus moest echt mee. Ook een vilten pad erbij gekocht van Teskey's. (voor de showblanket natuurlijk) En nieuwe laarzen! Ik moest wel echt nieuwe laarzen, ook weer niet wat ik zocht, kon ik vinden of het was er niet in mijn maat. De Ariat probabay's die ik nu heb, stonden er ook bij, dus heb deze nu maar weer gekocht. Ze zitten ook zo gruwelijk fijn, dus daar ga ik echt geen spijt van krijgen. Verder nog 2 bussen Ultra final touch en leerolie mee genomen.
Dinsdag wil ik nog even terug. Nog even rustig rond struinen voor kleine dingetjes. En misschien nog zo'n zilver pakketje voor je zadel scoren ofzo. We zien wel. Verder niet echt iets meer nodig.
De buit:
Wetsernfriek
Geplaatst: 28-12-14 11:51
Gisteren thuis vertrokken om 8u 's morgens en we zijn bij adje om 13u aangekomen, we hebben enorm veel vertraging opgelopen door het weer! maar er toch geraakt!
en ik dacht ga mss dawra people, meeten maar nope, eenmaal binnen onmiddellijk gespurt naar de lederbewerker, dus eindelijk zijn al mijn showhoofdstellen aangepast!
leather shine, 3x paar teugels, 4 kinriempjes, een mooi hemd, dat past bij de pad die ik vorig jaar past, en een eenvoudig showsnaffletje!
verder nog zoveel mooi stuff gezien, maar heb me aan mijn budget gehouden! Zoektocht zwarte showbosal, was er maar eentje van dale chavez maar die prijs pffff, dus mss volgend jaar!
die showpad en een andere had ik ook vast gehad, maar had zoiets heb er al een hele boel, dus toch maar gelaten!
Jes je hebt er nu ook al een hele boel showpads, dus je kan er ook voor gaan!
geen YIL, noch Jes , ...gezien, maar eenmaal ik buiten was elle lang wachten aan de kassa-rij, ging ik alles naar de wagen brengen, en ineens hoorde ik mijn naam roepen, en draaide ik me op, daar zag ik dan toch dawra people, MONICA en haar vriend, effe bijgekletst, ze ging de winkel leegkopen, aangezien haar vriend nu ook rijdt, hadden ze grote lijst
mvg Glenn
Bimmetje
Geplaatst: 28-12-14 12:23
Ik heb nu maar 2 show pads glenn. Dus niet zoveel.
Fijn dat je nu eindelijk al je showhoofdstellen op maat hebt. En toch nog geslaagd voor wat dingen, top toch?!
Helaas niemand gezien nee van dawra people. Ik was om 11 uur alweer thuis. Waren er om 9 uur. Nancy is niet gegaan vanwege de slechte wegen.
We hebben echt ons best gedaan elkaar mis te lopen zo lijkt t wel. Jammer maar volgende keer beter! In ieder geval iedereen lekker geshopt en ja, zag die mensen zitten voor het leer bewerken en dacht meteen aan jou Glenn! Hoopte dat je ook die dag zou komen, maar dat is helemaal goed gekomen dus, top! Marije veel plezier dinsdag!
Net terug vanuit Lekkerkerk. Heb gelest met Nour. Op zondagochtend zou t normaal rustig moeten zijn in de bak maar niet vandaag haha! Dik tien paarden in de bak, lollig met een jonge hengst vol hormoontjes! Was dus echt n vuurdoop maar uitgelezen kans om wedstrijdsituatie na te bootsen waar je natuurlijk ook op vreemd terrein moet losrijden tussen van alles en nog wat. Nour was in t begin wel enthousiast maar lukte uiteindelijk goed zich te concentreren en me te tonen wat ie allemaal heeft geleerd! En echt, complimenten voor Krista! Jeetje wat doet ie t goed en heeft ie veel geleerd! Lenige aap kan zich alle kanten op buigen en met twee vingers in z'n neus schouder voorwaarts en travers! Zelf ook enorm veel opgestoken van deze les, de transformers houden we er zeker in!
Ook m'n gisteren aangeschafte pad gepast onder m'n eigen zadel. Goede nieuws is dat deze past, het slechte nieuws, we hebben na de les (reed op zadel Kris) even goed naar mijn eigen zadel gekeken en moeten toch tot de conclusie komen dat ie net te lang is. Echt balen, maar hee elk nadeel heb z'n voordeel: kan dan weer naar Adje om m in te ruilen tegen iets anders...
Wij zijn net terug. Waren er om 1030. Viel reuze mee met drukte rond deze tijd. 3 stal dekens, 1 sheet, 2 neopreen singels, hoofdstel en lange lijn en dat was het wel weer genoeg. Veel Belgen en Duitsers vandaag.