Ik kan een turnout overnemen maar de maten zijn anders dan van amigo. Volgens mij is het een 5.9.
Ruglengte is 130 onderlengte 175. Klopt dat?
Gaaf dat het trailer laden goed gaat!!
Maar waar doe je die galoptraining? Ik dacht eerst in de bak maar dat ga je vast niet een half uur doen. Tenminste, dat zou ik niet doen
Ik hou ook van paardrij spierpijn! Dat ga ik vast krijgen want ik heb al dik een jaar niet gereden..! Ik wil wel graag weer een ritje maken.. Even lekker mijn hoofd legen. Maar ja, dat gaat niet op shym
heel naar dat je daar in moet rijden!
ik kan nog kiezen ook
Wat een leuke foto's post je ook!
Desiree en ik rijden dus sinds kort een arabiertje van een stalgenoot bij, Sudar heet ie. Leuk ding, Desiree doet daar vooral veel mee. De eigenaresse van die arab heeft ook een ander paard (Shagya-arabierkruising), en die rij ik nu af en toe. Megaleuk dier is dat! En dan is er nog een jonge Fries op onze stal waarvan de eigenaresse flink pech heeft gehad dus die kan ff niet zo veel op stal komen, dus die krijgt van ons af en toe een poets- en knuffelbeurt

En beloofd plecht weer wat vaker mee te kletsen
Ben maar een heel klein beetje heel erg jaloers!! Leuk dat je wat specifieker aan de slag gaat met de training! Ik heb dat vroeger eens gedaan voor de Endurance, deed dan 15min los galoperen in de bak, mann das echt lang

De hele tijd mond open, dan weer kauwen. Das ook de reden dat ik eerst dit hoofdstel gebruikt heb, zodat ze wel haar mond volledig open kan doen. Beetje jammer dat het net niet echt lekker past, het hangt wat te los.