En wel vervelend dat gedoe met de merrie, maar dat gaat vast wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bij deze dus haha, bracht veulen hoor en Sjakie heeft dr een leuk nichte bij 

gefeliciteerd met de tweede mooie meid! 
Jaimyliefje schreef:Tjeeeeee Isa wat een geluk! Al het tweede mooie merrieveulentje dit jaar! En nog schimmel ook, want daar hou je toch zo van?![]()
me like grey
We zijn dolgelukkig met dit merrieveulen, maar nog gelukkiger dat Majidah zo blij is met haar 1e veulen. We temperaturen haar iedere keer, gelukkig geen koorts. Ze is al een paar keer gespoeld. Alles lijkt wel goed, ze eet wel lekker haar hooi, krachtvoer at ze vanmiddag wel, nu net had ze er geen zin in. Ook staat ze iets te trillen (Majidah) maar we houden haar goed in de gaten. We zijn super trots op Majidah

wat heeft ze een mooie baby, mooie aftekening op dr koppie!
ze ziet er lekker eigenwijs uit
Jaimyliefje schreef:Wat is het toch een pracht merrie Isabel.. Je hebt alle recht om trots op haar te zijn!
En op jezelf! Een prachtig zelfgefokt veulen uit je zelfgefokte merrie..

Nieuw reglement. Ik hoop dat ze hem nog eens aanbieden als hij 5 jaar is en hij zijn premie kan krijgen. Ben benieuwd hoe Shakeem zich ontwikkelt in de toekomst, maar wij zijn trotse fokkers en Circe (belgische eigenaar) gefeliciteerd uiteraard. Shakeem heeft een échte 'Ali Jamaal look'. Hij ziet er nog iets wollig uit, wel érg goed in zijn lijf, hoofd nog iets eenvoudig, ben benieuwd naar een volwassen Shakeem. Misschien dat ze hem nog gaan showen dit jaar, want bewegen kan hij
Al_Zawraa schreef:Gefeliciteerd Isabel, mooie punten! Hij staat er goed bij (helemaal voor die leeftijd, daar zie je ze weleens anders).
Al hoorde ik wel dat er over het algemeen (te) hoog gepunt was, en de hengsten die er echt uitsprongen bijna dezelfde punten hadden dan de wat middelmatigere hengsten, maar aangezien ik er zelf niet was kan ik daar niet over oordelen.
die heeft altijd d'r oordeel klaar over alle paarden.
maar ja... wie zijn wij om daar iets van te vinden. Ze wilde graag een dekboek bij hem. Wij moeten een boete betalen als we met onze 2 jr gaan dekken

wanneer wordt deze verwacht?
maar who cares !!