Ik heb King gekocht zonder erop te gaan zitten hihi, heb vorige week er voor het eerst op gezeten en het was machtig! Nog nooit zo'n gevoel gehad bij een paard, kan het gewoon niet beschrijven
. King zet ik nu aan het werk om spieren te kweken. Heeft een tijdje stil gestaan (drie jaar), dus nu weer lekker oppakken. Langzaam maar zeker trainen we met Brego door, hij heeft een goede conditie maar wil z'n rug nog niet lekker genoeg gebruiken.
Ik ben helemaal gelukkig
Ondertussen was ik na mijn dagje dierentuin met vrienden, samen wat gaan eten, wat gitaar gespeeld samen, zelf wat viool zitten oefenen en gaan slapen. Al die tijd zat mijn telefoon in mijn tas, ik heb m niet gehoord. Ik kon vanochtend dus even gaan puin ruimen, maar iedereen is boos op me, omdat ik niet even wat vaker op mijn telefoon kijk
zou opsturen van tevoren, had ik beter niet kunnen doen geloof ik, ze hadden al niet zo'n goede bui

beetje jurkachtig
Werd wel tijd, ik ging net even met stalgenootje wat overgooien en andere dingetjes doen, maar ik kan wel wat extra oefening gebruiken
Nog even een paar keer samen met mijn vriend, en dan kan ik ook zelf met haar op pad. En nu ze weer zo braaf is, kan ze misschien straks ook Aleeyah en de rest trailercursus geven, wie had dat ooit nog van haar gedacht 

Je doet het ook maar voor je plezier. Dat geldt natuurlijk voor de hele paardenhobby, dus het is fijn dat je er weer plezier in hebt
Een andere speler stond al klaar om te assisteren, die was ook met stomheid geslagen. Dus al zullen we nooit sterspelers worden, het polocrossen heeft wel wonderen gedaan voor het trailerladen