Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar verder was t dat wel, brave pown. Na de rust nog half uurtje priveles (nu ik er toch met m was) bij m'n trainster en meteen het geleerde ook onder de man in praktijk gebracht. Moe maar voldaan net thuis.
komt denk ik trouwens door het vele behang op de foto herinner ik me nog, verder lijkt ie misschien helemaal niet. Ik zoek verder! 
de andere benen traden ook mooi onder?
tof dat het zo goed ging, kan zo genieten van de belevenissen van Nour altijd 

voorlopig maar weer western
net als Nour en Yildiz.
... Balen, gaat het wel? Hoe kom je er dan ook bij om ineens dressuur te gaan rijden?
.. Ik voel het altijd aankomen en moet er dan maar om lachen... 
Gekke Silver 
Ze donderde echt de bak door
Dan ben ik toch wel heel verschrikkelijk trots dat ze aan de longe toch zo braaf was 
Blijf het grappig vinden als mensen zo onder de indruk zijn als een Arabier uit zn plaat gaat
. Zo een lieve hengst! Ik vind hem persoonlijk wel heel indrukwekkend 
? Heb je niet gezien denk ik. Kanz Albidayer had ik me ook indrukwekkender voorgesteld dan hij was.
, gelukkig kon jullie stalgenootje jullie halen.
, bij wie heb jij het gevolgd? En super dat Nour zo braaf was tussen die andere paarden
.
. Ik smelt ook telkens als Shatan al hinnikend op me af komt gelopen
. We blijven penny's
. Super dat ze ondanks al haar energie toch zo braaf was aan de longe
.
. Wel pas tegen de middag. Ik had het nodig om wat uit te slapen na gisteren. Ik voelde vandaag mijn benen niet meer, ik was overal stijf, terwijl ik gisteren niet eens zo hard gelopen heb :p. De klasses die ik absoluut wou zien waren toch pas deze namiddag
(Hengsten en veulens). En jeetje, toen Profender de ring in kwam, kippevel...
Wat blijft het toch een enorm gave hengst. Iedereen kwam gek toen hij de ring in ging

Euf was gelukkig wel in showmodus, maar bleef nog erg aan mams plakken. Met portretfoto's was ie er al zo moe van dat ie helemaal kleine oogjes had, dus die doen we later nog een keer over. Mega benieuwd naar de foto's!
Lijkt me echt balen! 

heb nog steeds veel pijn.