Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
hoe zal dat over 8 maanden wel niet zijn!
naja ze is met 18 en 40 dagen gescand, geen tweeling gezien. en met 80 dagen weer gescand, baby lag te diep op dat moment maar wel veel vruchtwater gezien
komt vast helemaal goed! met zo'n korte rug tonen ze ook sneller dik.
Arme oude Pol 

, ik ben trots 
) het fietspad opgelopen. 20 meter naast erf is er een stuk verlicht, dus daar paar keer op en neer gewandeld. Eerste twee auto's weer schrik-reactie bij dr, maar opeens zag ze dat het auto's en fietsen waren die die lichtjes aanhadden
En ik zag letterlijk de opluchting van haar afstromen. Gelijk koppie laten zakken, kauwen en proesten. En op den duur ging ze zelfs zich uitgebreid staan krauwen midden op het fietspad
Heeeeel uitgebreid beloond en gezegd dat ik onwijs trots op dr was 

Lekker ding
(en schouderklopje voor jou dat je hebt uitgeknobbeld wat het probleem was!)
), maar vond het toch knap van dr dat ze nu gewoon die connectie zo makkelijk legde. En fijne aan Djuun is, als ze eenmaal iets heeft gedaan/gezien, dan is het al gewoon bij dr
Dus misschien dat ik het van de week weer in bak bekijk en eventueel volgende week weer ff langs het fietspad. Ff nog een keer herhalen voor de zekerheid 
Dan is Jim (djiem) hartstikke leuk

Waarom niet aan huis als ik vragen mag?

Ik stond nog even met haar buurkinders te kroelen. Die jaarlingruin is zo'n grote kroeldoos, blijft net zo lang bij het draadje staan, totdat hij ééécht ziet dat je weggaat
Afijn, ik stond daar lekker nog hem te aaien en te kriebelen en uiteraard ook te kletsen, hoor ik opeens uit Djuun dr stal een hoop gemurmel, dus ik roep "Djuuntje!", komt ze echt zo de paddock op lopen van "Hé, ben je nog niet weg! Ga je nu gewoon vreemd?
"

tegenwoordig. Niet zo'n goede naam voor een moeder!
Sieltjuh schreef:Ja klopt Jes, Djuun is enorm nieuwsgierig. Loopt eerder ergens naartoe, dan dat ze er vanaf rent. Vandaar dat ik dat vluchtgedrag van vorige week niet fijn kon rijmen bij haar![]()
Fijn dat Mo weer goed ging

Slimme dame is het ook!
Schijnt dat het wel mooier en voller terug groeit als je alles scheert, zelf gelukkig nog nooit hoeven doen dus geef je geen garantie
Iloontjeehh schreef:Ik zet mijn paarden eigenlijk altijd vast buiten de box. Ze blijven wel lief staan hoor los in de box, maar heb toch altijd het idee dat dat hun eigen plekje is waar ze niks hoeven. Echter buiten de box ben ik met je bezig en let je op mij, vind het zelf duidelijker voor het paard maar kan me ook wel voorstellen dat het in de box misschien makkelijker is, vooral met paarden die niet graag vaststaan.