Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zin an, want mis het wel echt om óp een paard op het strand te zitten, ipv zwoegend ernaast
Ze eten zo erg sober, met langzaam vrijkomende energie. Ze vinden de pulp ook zoo lekker, terwijl het echt nergens naar smaakt en elk paard wat brok gewend trekt er zijn neus voor op. Maar dat is omdat ze echt eerst moeten afkicken van de suikers en weer moeten leren om sober te eten.

Geen NK's meer voor jessica 
Ik wil ook een nieuwe pad, heb er op internet al een paar mooie gezien bij andere winkels, maar wil ze ook in handen hebben voor ik beslis. Die Airrides kunnen ook goed onder een BM schijnt het, maar die zijn wel erg kolossaal op Daan denk ik... Maar eens rondkijken... En vooral meten, want ik wil het liefst een roundskirt pad, maar die zijn vaak te kort voor mijn zadel. Ik heb minsten 80 cm/30 of 31 inch nodig over de rug. En veel langer ook weer niet, want anders passen m'n blankets niet mooi meer. En zo heb ik nog wat eisen, dus wordt een leuke zoektocht!
Echt heel naar. Geen plezier meer in het werk. En das helemaal niks voor hem
Dus de laatste les dat Alice er was heb ik opgegooid dat ie op ander voer stond en daarna heb ik gezegd dat ie maar weer gewoon op z'n normale muesli moest. En na twee dagen (!) merkte ik al verandering. Dacht dat dat tussen m'n oren moest zitten, want twee dagen op ander voer kan toch geen verschil maken?! Maar een week later was het nog duidelijker, en gisteren met de les had ie er duidelijk weer lol in!
Hij staat nu op Pavo Sportsfit. Daar deed ie het ook altijd goed op, dus ik heb maar weer geleerd if it ain't broke, don't fix it!
Als je weet dat een paard werkwillig is en graag nieuwe dingen leert, en dat dat paard dan heel erg tegen het been wordt en niks meer leuk vindt tijdens het rijden, dan is dat wel heel erg...
En omdat ik mijn oude paard Rover ben verloren aan ataxie gaan er dan ook allemaal medische rampscenario's door je hoofd: wat als ie dit of dat heeft............. Maar gelukkig was het met een simpel ander schepje voer op te lossen!
Gelukkig snapte Daantje het eerder dan ik, dus dat scheelt, zo'n intelligent paard
Gisteren had ie er dus echt weer lol in, zelfs op de balken aantrekken als ik er een keertje lángs wilde ipv eroverheen
Alice was ook superblij voor me, lief mens is het toch!
Bij de Dawra borrel met Alice over Debra Sibley zadels gehad. Das wellicht ook nog een optie en die zijn moooiii wauwie
Mrja eerst maar sparen..

Weet niet of die op rijd gaat komen maar er is er ook altijd 1 in Kaatsheuvel. Die is om de hoek.
). Nour kreeg in showtraining echt kei veel echt wel 6 kg
(meteen afgebouwd toen ie terug kwam) en nu hoorde ik laatst dat iemand 8! Kg gaf!!

Jessica Reurich ( van Bokt) komt binnenkort weer langs, gewoon om even weer te checken.
en toen kwam ik tien minuten geleden de perfecte pad tegen op ebay: http://www.ebay.com/itm/F-TA127-HILASON ... 35e18ca3f1
Ben benieuwd of ie echt zo fijn is als ie nu lijkt!

You can do it!
Kwamen we soms de hele buitenrit niemand tegen. En nooit erbij stilgestaan wat er wel allemaal fout kon gaan. En nu gaan er allemaal scenario's door mn hoofd en "wat als...".

Onder boomloos kan nu eenmaal niet alles, dus dat ten eerste, en dan moest het ook nog onder mijn relatief lange zadel passen en dan had ik ook nog wat persoonlijke eisen.
Dat duurt dus even, voordat je dan iets vindt!
ben benieuwd of ie in het echt ook zo perfect is...
stout foei AF!