He verdorie Jes, wat balen!
Weet niet of die op rijd gaat komen maar er is er ook altijd 1 in Kaatsheuvel. Die is om de hoek.
Glenn, fotooooos!!!!
Jeetje Marije, das heftig! Gelukkig nu weer ouwe trouwe Danekind weer terug.
Leuk dat je bij Jes langs gaat!
Ff buitenbak vergelijkend waren onderzoek: bij Nour is ie dus wel super goed!
En hoeveel voeren jullie per dag aan krachtvoer? Ik voer tussen 1,5 kg (Nour en Yazahra) en 2,5 kg (Tie en Jazzy). Daar doen ze t super op. Gerstemix heb ik ook, maar twijfel nu niet over te schakelen op de herba idd omdat daar wél haver in zit en dat mag Tie wel hebben.
Heb ook nooit meer gevoerd dan 4 kg per dag (uitgemergelde Tie met veulen aan voet maar ze bleek achteraf wirminfectie te hebben
). Nour kreeg in showtraining echt kei veel echt wel 6 kg
(meteen afgebouwd toen ie terug kwam) en nu hoorde ik laatst dat iemand 8! Kg gaf!!
Ligt het aan mij dat ik dat ongezond vind? Nour kreeg voor de hengstenkeuring ook maar 2 kg en kreeg de complimenten vsn de keurmeesters over zijn prachtige conditie.
Net terug van een heerlijk ritje! Sorry mensen, wil jullie niet jaloers maken, maar was echt weer tof. Lekker alleen met m'n meisje km's maken! Was best zwaar door t zand maar toch hele nette 10 km gemiddeld gereden en dame was steeds snel terug op adem. Merk echt dat haar conditie met sprongen vooruit gaat.
Ze waren ook midden op het zand kickbokstraining aan t geven. Zo dan, dat is pas zwaar!!!
Moesten eerst joggen door het zware zand en tussendoor sparren, pffff... Respect hoor! Blij dat ik andere sport verkies hihi!