niet echt gezond op die leeftijd
Dat zal zomaar de oorzaak kunnen zij. Inderdaad. Even weer wennen aan dat droge spul.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
niet echt gezond op die leeftijd
Nou ja, een beetje maat is ook nooit weg natuurlijk. Maar dat overbouwde is altijd wel weer een beetje irritant. Spannend hoor zo'n verhuizing, wanneer gaat het precies gebeuren? Kan me wel voorstellen dat je een schuilplekje voor hem wel een vereiste vindt. Als ik soms zie hoe verschrikkelijk Mish nat worden al haat
Maar heerlijk, als je paarden zo dichtbij kunnen staan. 
Prachtig verhaal, dat zou onze haf ook zo kunnen bedenken. 
met een overzichtje van Mish het afgelopen jaar.

voor mij een signaal dat het beter gaat met zijn achterhand
. Even in de bak rondgewandeld en laten kijken, daarna de twee andere pony's er bij gedaan. Ging best goed! Shym zoek wel erg steun bij mij maar na verloop van tijd werd hij rustig en ging hij toch eten.
! Hij deed eigenlijk vrij normaal niets geks en na een paar rondjes stappen vond hij het allemaal wel prima. De tweede keer ging het ook goed, hebben we zelf kunnen draven aan de longe. We gaan nog een keer opstappen zodat hij het allemaal goed snapt en we enigszins een stuur hebben en daarna doortrainen aan de longe zodat hij z'n rug goed gaat gebruiken voordat we echt gaan inrijden.
! Een Arabier, heel toevallig delen ze dezelfde naam.. Even voorstellen: dit is King of Queens, 7 jaar oud, schofthoogte 1.51 en hengst. Hij heeft een hele tijd stil gestaan dus de bespiering en conditie opbouwen is de komende tijd het speerpunt
dat lijkt mij wel wat! Maar ik heb een enorm bos, niets te klagen dus!
beterschap!!
zit, af en dood lukt aardig

Tja, ik word zelf ook niet blij van regen en kou, kan het hem niet kwalijk nemen hoor
Ik rij op het moment toch maar heel weinig, 1 à 2x per week. De rest van de week mag ze zichzelf vermaken, of longeer ik haar. Ik gebruik de afgelopen weken een bijzet, het lijkt erg goed te werken
Ze heeft alleen niet het fatsoen om zelfs maar buiten adem te raken, laat staan zweten, ondanks haar wintervacht
Ik heb nooit het idee dat ik haar aan het werk heb gezet

Beetje druk gehad afgelopen periode maar lees zo nu en dan nog wel mee hoor!
Wat hebbie gedaan? Nie handig nie! Hoe doe je dat nu met de horsies, heb je hulp?
Benieuwd ook naar zijn baby uit Jet van Mies volgend jaar. 
Af en toe echt een krengetje maar goed te zien dat ze wat meer vertrouwen heeft gekregen. Laatst ook meegedaan met trailclinic bij Irene, jee wat is ze dan dapper joh! Ga haar nu langzaam voorbereiden op het zadelmaktraject en hopelijk volgend jaar ruitermak.

Al het tuig in de zadelkamer is ook volledig verwoest, nu ga ik toch maar even checken hoe dat met de verzekering zit.