Kelly dat snotteren zijn afvalstoffen die ze eruit aan het gooien is. Komt helemaal goed met je mooie meid.
Euffie ontmoet vandaag, wat een heerlijke zachte knuffelpony!!! En de diva's van Annika zijn ook helemaal tof.
Daarna nog langs bij de mannetjes eerst en daarna Tara en de meisjes en die Tara is echt mijn grote sterke held. Gewoon niet beledigd over gisteren
Balen dat het zo is gelopen. Je hebt helemaal gelijk; op je vrienden moet je gewoon kunnen bouwen. Fijn dat je bij een heel aantal mensen gewoon wel heel goed terecht kunt.
Loopt ie nog wel rad ondanks de wond?
Wil eerst heel rustig op de grond beginnen en alle hulpen op de grond bevestigen voor ik er ook maar met een zadel in de buurt kom.
) maar paar keer per week met jong paard ff de games doorlopen Ik zweer er bij! Nu met Jazzy zie ik ook weer zo t resultaat: een gefocust paard dat stapsgewijs en zonder angst of onderdrukking zadel en ruitermak wordt gemaakt! Zo tof te zien!
), op stal gezet en muesli gegeven, toen ben ik peukie gaan roken. Liep naar binnen, muesli op en Nas stond te suffen. Dacht die slaapt half dus rustig gaan poetsen maar klopte niet. Effe geluisterd of dr buik nog borrelde (en dat deed ie), appel gaan halen. Daar frunnikte ze flauw wat aan en meer niet. Ben toen voor haar stal gaan zitten en observeren. Ze trok erg met haar buik, op een gegeven moment rondjes draaien en willen liggen. Kreeg steeds neus in mn handen. Uiteindelijk zakte ze op haar knieën, kreeg weer neus in handen en toch weer omhoog. Daarna ging ze hooi knabbelen, appel opeten en werd buik rustiger. Kwam toen toevallig een stalgenootje aan die echt een berg aan praktische ervaring heeft en die wist een goed HTK-middeltje en ben daarna met haar een eindje wezen lopen. Bij terugkomst gelijk weer lekker knabbelen en goed mesten dus allemaal prima.
Kan dat uberhaupt met koliek, dat het binnen 5 minuten (want ik doe echt niet lang over een peukie) ineens ontstaat? Kan het zijn dat ze vruchtje afstootte? Ik weet echt niet wat ik ervan maken moet, ben iig blij dat ze gauw weer opknapte
mama Set loopt er gewoon bij weg, die is al zo ontzettend makkelijk! 
. 
, helemaal penny-gevoel! Wat een lieve en mooie hengst 
... Mijn stalgenootje heeft een 2-jarige (die wordt trouwens echt enorm!!!!) en doet af en toe ook mee met mij als ik bezig ben met zeil, paraplu etc...