Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het niet eens zo lelijk!
set_elkol schreef:Van Dos zou ik haar manen gewoon zo latenIk vind het niet eens zo lelijk!
Mag ik weer even drachtige-merrie frustraties spammen?
lang achter haar oren, dan een stuk punk, dan weer lang en dan weer punk. Gelukkig kan ze het zelf niet zien
ze was heel vrolijk toen ik aankwam, dikke prima, in een drafje naar het hek. Ik dacht ze mag wel weer eens lekker de benen strekken, normaal als ik een takje van de grond neem en er wat mee aanmoedig dan komt er een mooie show
nou dat ging al niet door, ze ging achteruit deinzen en omhoog komen toen ik haar aanmoedigde te gaan draven, maar ik heb wel even doorgepakt waarna er een gezellige show volgde en ik het gevoel had dat ze er stiekem wel gewoon van genoot..
Annikab schreef:Veel zadel voor zo'n guppie![]()
Wat zouden jullie doen met de manen van Dos, want het ziet er zo echt niet uit, mijn punker![]()
[ Afbeelding ]
Ik vraag me af of het beter wordt als ik het allemaal gelijk trek of dat ik er gewoon een tondeuse over heen moet halen of dat het ooit gewoon goed komt zonder dat ik er iets aan doe...

Als ik het lees kunnen wij beter maar niet gaan dekken met Djuun
Of zal die dan liever worden? Moet wel zeggen dat haar uitvallen vnl veel lawaai is, maar weinig actie 
Ze gaat gelukkig ook niet hangen, als ze maar iets tegen druk voelt geeft ze gelijk op, tutje
Zet ze btw nooit vast met d'r touwhalster 
maar hengstje ook leuk
eigen trailer zou inderdaad wel schelen Brenda, dit is altijd weer anders.

Alleen op een andere manier dan je voor ogen had misschien haha. Ik hoop in elk geval dat ik jullie wat handvatten heb kunnen bieden en vond het in elk geval gezellig vandaag
even ontdekken dat alles leuk is en dat er wel degelijk heel veel respect is voor haar en dan komt het denk ik helemaal goed
ik denk dat ik met Set de komende maanden ook maar gewoon lekker ga wandelen met dat humeur van haar, haha. Grondwerken heb ik nooit uitgeprobeerd, is ook nooit 'nodig' geweest met haar (hoewel het altijd goed is natuurlijk). Ik heb wel een paardentaal-cursusje gevolgd en met lichaamstaal kan ik al heel veel met Set dus dat zit er van nature nu al in. Ik wil misschien wel wat vrijheidsdressuur aanleren
Bonjoy schreef:Weer bijgelezen!
Wat een tante is die Geisha, fijn dat je hulp krijgt!
Ik zet paarden eigenlijk nooit vast, al jaren niet meer. Yusraa poets en zadel ik altijd gewoon los in de box. Maar als ik met een paard bezig ben hou ik het touwtje altijd in mijn hand. Kun je toch ff wat makkelijker sturen/corrigeren mocht het nodig zijn.
Ik vind dit liedje zo grappig
[ Video ]