Djuun is qua omgang niet vervelend, maar kan zo zuur worden met rijden. Nu geven we sinds kort Oestress en dat lijkt dus nu te helpen. Het haalt net het randje eraf bij haar en heb het gevoel dat ze ook wat lekkerder in dr vel zit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Dan hadden ze gewoon niet goed verdoofd!Dan zou ik ook flippen
Ben ook enorm bang van de TA
Zal maar niet zeggen dat ik compleet in hyperventilate-paniek toen ik de eerste keer de prikken kreeg bij het verwijderen van mn verstandskiezen![]()
Sieltjuh schreef:Ronder, ronder, ronder, Jolin?En dan niet zien dat hij dat doet door de regen
Maar vind zo zijn vacht niet eens schrikbarend. Ik denk dat het idd door de deken wel een beetje kan komenMaar zeker als je voor de rest niet zoveel merkt aan hem en niets uit de onderzoeken komt, zou ik me er niet direct heel erg zorgen om maken
Vitamine-kuur had je al gegeven?
Was dat bij Tamara op stal, Jeanette?
Ik heb geen idee waar tamara op stal staat. Maar het was in Houten op de Zilfia's Hoeve. Mooie accomodatie. Alleen een kudde paarden binnenhalen tijdens een buitenwedstrijd is niet zo handig.![]()
![]()
Vanavond met Djuun gelest. Ik denk dat ze hengstig was, was wat afgeleid allemaal en vergeet dan dat ze dr benen moet optillen enzoMaar voor de rest wel fijn gereden