YildizArabs schreef:...
Kregen overigens tijdens de BALV nog wel de complimenten Nance wat betreft regelboek. En zelfs hoorde ik, als Nance eroverheen heeft gekeken dan moét t wel kloppen! Leuk toch?...)
Zeker leuk te horen

Zelf heb ik het regelboek ff heel snel doorgelezen, maar eerlijk gezegd moet ik er echt nog eens voor gaan zitten of het nu allemaal wel correct in elkaar steekt... Ook mis ik de opsomming van alle prestatie predikaten aan het eind van het regelboek. Ooit eens voorgesteld, vond men een heel goed idee, maar wij waren daar nog niet toegekomen. Eerlijk gezegd had ik nog een terugkoppeling verwacht en dan hadden we dat als afsluiting toe kunnen voegen. Dat idee heb ik trouwens van het NRHA rulebook gepikt, want daar zie je dat ook. De belangrijkste prestatie van ruiter en paard staan daar als opsommingg vermeldt zoals Million Dollar rider en Million Dollar Sire etc. De verschillende prestatiepredicaten van onze arabs zijn natuurlijk ook prestaties die vermelding waard zijn, niet alleen op de site, maar ook in het rulebook