Leuk Noah in de buiging
Verzorgsters zijn Rheal & Sjaak ook van alles aan het leren haha.O ja Sjaak is vandaag 2 jaar!! Jippie
ze gedraagt zich nog wel als een opstandige puber maar ach hoort bij het leven, dezelfde fase als mn 3 jarig dochtertje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verzorgsters zijn Rheal & Sjaak ook van alles aan het leren haha.
ze gedraagt zich nog wel als een opstandige puber maar ach hoort bij het leven, dezelfde fase als mn 3 jarig dochtertje

probeer nu leuk foto filmpje in elkaar te draaien van dr al 2 jarige bestaan
dus sebiet meer
maar wel een heule knappe, en z'n halfzusje is ook een dotje zeg! 
) en vragen wanneer ze tijd heeft voor een controle met daarna een kop koffie met gebak

dat je net zon pracht beeb mag krijgen als mijn 2 jarige draak nu 

x
ze kunnen niet met maar ook niet meer zonder elkaar :wink:
geen HD kwaliteit overigens, ben allang blij dat dit lukte 

x )
ze is al flink aan de maat en ben benieuwd hoeveel verder ze nog groeit. Rheal meet 1.56m Sjaak 3 maanden terug nog 1.50m, klein verschil nog maar
die zien dr niet echt knap uit op dit moment... 
dus toen rook m'n hele gezicht naar mandarijn

Horse_Art schreef:Woow, wat een boef is dat al zeg! 1 week haha! Geweldig Roma!
Ik kan het niet meer voor me houden, maar mijn Jetje heeft dit jaar ook een date..
http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... dersom.jpg
Deze knappe man!!

en dan komt die buik er zo weer aan 
die tweede buiging, was zo trots!
)
Tammy_ schreef:nog meer mooie schimmelpaardjes, ik vind ze toch zo mooi, maar ben eigenlijk wel blij dat Noah geen schimmel is... ik doe er al uren over om hem schoon te krijgen, laat staan dat ie wit zou zijn
hij krijgt trouwens wel een atletisch lijfje van al dat vrijheidsdressuur, z'n bolle buik is weg.... net 1-2 maanden voordat het weideseizoen weer beginten dan komt die buik er zo weer aan
vandaag was ie lekker bezigdie tweede buiging, was zo trots!
![]()
(let niet op mij, het was te warm voor een gewone jas, m'n haar zit niet door wind/Noah die m'n haar vergald/moet weer in de verf)
mijn ruintje is daar uitermate geschikt voor!!
dus eerst leren dat als ik iets voorover buig, hij 'aan de teugel' gaat staan, (makkelijk, snoepje op z'n borst houden en HOP
) dat gecombineerd met de spagaat, snoepje tussen z'n benen doen, als hij z'n hoofd omlaag deed clicken, en zo paard z'n rug steeds verder oprekken tot hij het sommetje spagaat+hand op buik=buigen begreep, en nu zijn we bezig met diep buigen 
over een jaartje of 2 zie ik hem al op z'n kont zitten met een pootje omhoog, bedelend om een snoepje

ahc je leert ermee te leven
maar goed zoals een kind kind moet kunnen zijn hoort een paard gewoon lekker paard te zijn
En daar hoort lekker rollen in de modder nou eenmaal bij