[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RhealLover

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:58

Nee ze blijven niet tijdelijk bij mij, ik ga ze in huis houden, maar het sterriliseren enten chippen etc zal uit mn reservepotje moeten komen, een hoop geld voor mamma en haar kroost, maar beter dat ze op straat belanden of erger. Aan de ene kant voelt het als verraad omdat Cheyenne mn hondje nog maar kort overleden is, maar andere kant heb nu de ruimte om deze 3 op te vangen en het heeft zo moeten zijn denk.

Leuk Noah in de buiging :D Verzorgsters zijn Rheal & Sjaak ook van alles aan het leren haha.

O ja Sjaak is vandaag 2 jaar!! Jippie :D ze gedraagt zich nog wel als een opstandige puber maar ach hoort bij het leven, dezelfde fase als mn 3 jarig dochtertje :P

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:32

Wat geweldig Celesta, dat jij die beestjes opvangt! Als je eens een showhalster wilt stuur je maar een mailtje, dan maken we wel een mooie prijs voor een halster voor Aziz dr kind ;)

Onze kleine man is echt een grote boef, misschien moet ik hem eens vertellen dat een paard op 4 benen hoort te lopen :D
Nog geen week oud :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 1 met zn grote (half)zus <3
Afbeelding

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:49

Haha Roma al echt een boef hoor! die hengsten van tegenwoordig zijn er al vroeg bij met hun puberstreken :D

Ik zal je tegen die tijd wel mailen ;) probeer nu leuk foto filmpje in elkaar te draaien van dr al 2 jarige bestaan ;) dus sebiet meer :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:49

wat een doerak zeg _O- maar wel een heule knappe, en z'n halfzusje is ook een dotje zeg! <3

bah, bult op Noo z'n knie zit me niet lekker, zometeen maar weer DA bellen (handig als de DA de beste vriendin van je moeder is *D ) en vragen wanneer ze tijd heeft voor een controle met daarna een kop koffie met gebak :Y)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 23:02

Woow, wat een boef is dat al zeg! 1 week haha! Geweldig Roma!

Ik kan het niet meer voor me houden, maar mijn Jetje heeft dit jaar ook een date..

Afbeelding

Deze knappe man!!

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 23:34

Oeeewww SIV!!!!! Terecht dat je dat niet meer kan verzwijgen :D dat je net zon pracht beeb mag krijgen als mijn 2 jarige draak nu ;)

En hierbij mn Sjakie stukje :D

Ja vandaag is onze Sjakie dan eindelijk 2 geworden hoor, echter zijn haar puberale streken er niet minder op geworden maar jah That's Life :xx :D

AR Sinan Shaikyria
AR Sivmayall x Chantals Aziza v Ansata Sinan

15/2/2009

Augustus 2009 is Sjaak naar ons toegekomen, haar karakter sprak me echt aan, lekker pittig. Ze kwam voornamelijk om Rheal te vergezellen, maar in het begin klikte dat niet, nu hebben ze nog steeds een haat liefde verhouding, maar soms weet je ze toch op heterdaad te betrappen bij een knuffelpartij :roll: ze kunnen niet met maar ook niet meer zonder elkaar :wink:

Om jullie een hele rij foto's van beeb tot nu te besparen heb ik een kort filmpje gemaakt met wat foto's erin ;)geen HD kwaliteit overigens, ben allang blij dat dit lukte :)
http://www.youtube.com/watch?v=q4HidiH-i7U

Nou om toch iets te laten zien van dr hier als beeb
Afbeelding

En dit op valentijnsdag 2011 op heterdaad betrapt :twisted: ongepoetst na een stevige rolpartij met dr grote vriend (is ook niet te zien aan hem hoor hij is nog harstikke wit :xx )
Afbeelding

Tja zoals je ziet ze leert de slechte streken van Rheal, maar ach ze is nog jong :) ze is al flink aan de maat en ben benieuwd hoeveel verder ze nog groeit. Rheal meet 1.56m Sjaak 3 maanden terug nog 1.50m, klein verschil nog maar ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 23:45

aaah knappe Siv krijgt nog meer mooie babies!!
Celesta, ze word zeker groot zeg, nog niet helemaal in verhouding maar erger dan de tuiger jaarlingen die in de stallen tegenover Noah staan kan niet _O- die zien dr niet echt knap uit op dit moment... :')

en dan kijk ik even op mijn bureaublad en dan is daar Noah als ieniemienie beeb... <3
heb gisteren echt een paar mega valentijnszoenen gekregen van mijn lieve vent, hij was zo blij dat ik mandarijntjes voor hem had! :o dus toen rook m'n hele gezicht naar mandarijn :=

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 09:46

Van harte gefeliciteerd RhealLover, ze wordt al een grote meid zeg! ;)
En dus waarschijnlijk volgend jaar als alles gaat lukken loopt er naast mijn merrie een half broertje of zusje van Sjaak.

Ben zelf ook zeer benieuwd wat er uit de combi gaat komen! Kan haast niet wachten.. waarschijnlijk wordt ze in Mei gedekt.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:30

Mich, wat leuk zeg!! Je wilde toen met Cariet al zo graag, dat het steeds niet wilde lukken. Hoop echt dat het met Jet nu wel goed wil gaan en je eindelijk kan gaan genieten van een paardenbeeb.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:24

Horse_Art schreef:
Woow, wat een boef is dat al zeg! 1 week haha! Geweldig Roma!

Ik kan het niet meer voor me houden, maar mijn Jetje heeft dit jaar ook een date..

http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... dersom.jpg

Deze knappe man!!

Hey leuk,
Veel succes met dekken (Siv is erg lief en heeft het zo "geklaard" haha, álle merries altijd in één keer drachtig) dus ik neem aan dat dat bij jouw merrie ook wel het geval is :j
Ga je binnenkort nog een keer bij Siv kijken ?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:28

Hey Celes, nog gefeliciteerd met "Sjakie" *\o/* :D

Wat een ondeugd is Fahkour al, lekker hengstje *D

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:49

Thnx allemaal :)

Isa jij ook gefeliciteerd hey :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:26

@ Andrea: Haha dankjewel! Wou het inderdaad heel graag van Cariet, maar nu gaat het hopelijk wel lukken.. Ze heeft zowiezo een super knappe date!

@ Arabianranch: Dankjewel, komt vast goed.. moet toch ooit een keer lukken, wij hebben alleen nog maar pech gehad namelijk. Wil inderdaad binnenkort bij Siv kijken, als ik nog OV had was ik er zo naar toe gegaan maar het is nu even wachten.. :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:34

Nog eventjes wat rijfoto's! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Let op haar staart :o Ja ja,, _/-\o_

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:52

Super Michelle *D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:07

Dankjewel Isabel! Enne,, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:24

nog meer mooie schimmelpaardjes, ik vind ze toch zo mooi, maar ben eigenlijk wel blij dat Noah geen schimmel is... ik doe er al uren over om hem schoon te krijgen, laat staan dat ie wit zou zijn _O-

hij krijgt trouwens wel een atletisch lijfje van al dat vrijheidsdressuur, z'n bolle buik is weg.... net 1-2 maanden voordat het weideseizoen weer begint :+ en dan komt die buik er zo weer aan :Y)

vandaag was ie lekker bezig <3 die tweede buiging, was zo trots! :~

(let niet op mij, het was te warm voor een gewone jas, m'n haar zit niet door wind/Noah die m'n haar vergald/moet weer in de verf :+ )

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:27

Wauw, wat knap zeg! Hij gaat ook mooi met z'n voetjes naar voren! Toppie hoor ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:14

Tammy_ schreef:
nog meer mooie schimmelpaardjes, ik vind ze toch zo mooi, maar ben eigenlijk wel blij dat Noah geen schimmel is... ik doe er al uren over om hem schoon te krijgen, laat staan dat ie wit zou zijn _O-

hij krijgt trouwens wel een atletisch lijfje van al dat vrijheidsdressuur, z'n bolle buik is weg.... net 1-2 maanden voordat het weideseizoen weer begint :+ en dan komt die buik er zo weer aan :Y)

vandaag was ie lekker bezig <3 die tweede buiging, was zo trots! :~

(let niet op mij, het was te warm voor een gewone jas, m'n haar zit niet door wind/Noah die m'n haar vergald/moet weer in de verf :+ )

Nee hoor, let helemaal niet op jou, ben veel te veel afgeleid door je paard! Leuk hoor dat vrijheidsdressuur, hoe heb je dat in hemelsnaam aangeleerd; ik zou dat ook wel willen :o mijn ruintje is daar uitermate geschikt voor!!

gr Claudia

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:28

haha dan is het goed _O-

ik heb het geleerd door clickertraining met voedsel beloning, en heel veel geduld dingen in stapjes leren :+ dus eerst leren dat als ik iets voorover buig, hij 'aan de teugel' gaat staan, (makkelijk, snoepje op z'n borst houden en HOP :+ ) dat gecombineerd met de spagaat, snoepje tussen z'n benen doen, als hij z'n hoofd omlaag deed clicken, en zo paard z'n rug steeds verder oprekken tot hij het sommetje spagaat+hand op buik=buigen begreep, en nu zijn we bezig met diep buigen :j

mijn paard doet ALLES voor eten :o over een jaartje of 2 zie ik hem al op z'n kont zitten met een pootje omhoog, bedelend om een snoepje _O-

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 13:14

Wat een leuke filmpjes en foto's komen er weer voorbij :D

Ik snap dat je Siv graag als vaderpaard wil, stiekem staat hij bij mij ook nog op het verlanglijstje :o

Isabel! Zie net op hyves dat je gister jarig was, nog gefeliciteerd he *\o/*

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:31

@RhealLover, wat een leuke foto's zeg en witte paardjes zijn meester in vies worden. Heb er thuis net zo 1 staan :)

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:05

Das niet zon ramp datie zichzelf liever zwart maakt, maar dan neem je een bruine erbij en dan leert ie vervolgens haar ook nog eens om zich als een varken te gedragen haha heb echt Arabische varkens hier staan :+ ahc je leert ermee te leven :Y)

Morgen ga ik de poezebeestjes halen, en dan ze goed in de watten leggen, vandaag laatste spullen van de hond opgeruimd, tja kan het niet laten liggen, m'n dochter die bleef vragen of hondje lief nog terug kwam. Denk dat met wat katten dat er weer wat leven in huis komt en ik red er paar kattenlevens mee :)

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:38

Morgen ga ik de kattenbeesjes op halen, eers in de ochtend even die hangbuikzwijntjes laten sporten en borstelen :P ze zagen er vandaag weer bovennatuurlijk 'schoon' uit :+

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 00:08

Heb ook een bruine arab en dan mijn witte arabje maar het meisje (bruin) gedraagt zich nu nog steeds als een echte dame!! Ze is dan ook niet snel vies :) maar goed zoals een kind kind moet kunnen zijn hoort een paard gewoon lekker paard te zijn :) :) En daar hoort lekker rollen in de modder nou eenmaal bij :)

Afbeelding

Dit is hem als ie een keer wit is!