Ik volg jullie nog wel op de achtergrond hoor!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

in de wolken met mijn lieve Mish. Ik heb zo veel vertrouwen in haar, dat heb ik nog nooit met een paard gehad. Ik word er zo gelukkig van om met haar te werken! 

Dus die met haar een paar keertjes gesprongen, dappere pony heeft nauwelijks geaarzeld en vond het allemaal eigenlijk wel mooi. Naderhand wilde ze zelfs een keertje er uit zichzelf op aan trekken toen ik er eigenlijk langs wilde sturen
Mafkees
Zo trots dat ze dat zomaar gewoon doet. 

zo maf! Ik had het niet Geloofd als ik het niet gezien had.

Ik doe nu ongeveer 1x per week wat met hem maar hij moet eigenlijk vaker. Helaas staat hij niet echt in de buurt dus even makkelijk naar hem toe gaan is wat lastig. Hopelijk staat hij binnenkort in mijn woonplaats, zou wel lekker zijn.
dat was niet de afspraak! Zijn kont is weer hoger dan de schoft! Hij was net een beetje in verhouding

Shetlander?! Was dan wel een hele knappe, dat kan niet anders!
ik moet toegeven dat ik het rete spannend vindt!! Deze plek is zo fantastisch voor hem..! Maar helaas geen stal voor wanneer het echt slecht weer wordt.. Ik vind dat een paard droog moet kunnen liggen. Vooral koukleum shym heeft het wel nodig. Nu dus verhuizen! Hij komt bij mij in het dorp te staan, de Sallandse heuvelrug op loopafstand
, een oma Arabiertje en een whelsje als kuddegenootjes, eerst alleen een stalletje en over een paar maanden een gezamenlijke loopstal. Iedere dag naar buiten en bij hevige buien en onweer worden ze binnen gezet tot de bui weer weg is, onbeperkt hooi en de hele dag toezicht. De stalbazen hebben verstand van paarden en de vrouw is ook nog instructrice (gehandicapten). Het moet dus haast wel goed komen maar toch vind ik het enorm spannend
Afgelopen weekend wilde ze amper eten, ze was niet helemaal lekker. Dus ik ben allang blij dat ze weer eetlust heeft 
Hij blijft daar dan ook, als alles goed loopt? Of alleen in de winter? Want het is voor jou ook wel ideaal zo.
Ze valt wel snel in ja, maar het heeft maar een dag of 2 geduurd. Ik denk dat het kwam omdat ze nu over zijn gegaan op hooi. Ze staat altijd op het land en had nog geen hooi erbij gehad, nu er een hele baal staat eet ze amper gras meer, en heel veel hooi. Ze zal wel wat last van de omschakeling gehad hebben