*knuf* voor Marlijn, ik leef heel erg met je mee met het verlies van je lieve Ed, heel veel sterkte. Je hebt alles voor hem gedaan, ik denk dat hij heel erg blij moet zijn geweest met jou als baasje voor hem.
Wat ziet Shym er weer super uit, ook in de dekentjes! Ik blijf het echt een dotje vinden.
Joyce, wat leuk dat jij ook weer eventjes voorbij komt, hoe gaat het met jou?
Miranda, hoe is het daar?
Moossie, hoe gaat het nu met het prutoogje? Paste de deken nog?
Kesje, wat balen dat de baan niks is geworden zeg, jammer. Ach ja, je hoeft ook niet altijd te rijden toch? Soms is gewoon lekker tutten of eventjes rust ook gewoon prima.
Ik ben nog steeds helemaal
in de wolken met mijn lieve Mish. Ik heb zo veel vertrouwen in haar, dat heb ik nog nooit met een paard gehad. Ik word er zo gelukkig van om met haar te werken!
Mish staat inmiddels toch ook onder de dekentjes, gisteren een tweetal nieuwe voor haar gekocht en gepast. De laatsten uit de aanbieding, dan is het toch altijd maar hopen dat het past, maar als gegoten! 

Vandaag nog met Olina naar Country Mill geweest, en bij thuiskomst nog even lekker getut met Mish en een rondje gehobbeld. Er stond een sukkelig sprongetje van, wat was het, 30 centimeter?
Dus die met haar een paar keertjes gesprongen, dappere pony heeft nauwelijks geaarzeld en vond het allemaal eigenlijk wel mooi. Naderhand wilde ze zelfs een keertje er uit zichzelf op aan trekken toen ik er eigenlijk langs wilde sturen
Mafkees
Zo trots dat ze dat zomaar gewoon doet.
Het is zo'n wildebier 

Voor die laatste foto met de oortjes naar voren stonden we met z'n tweeën op en neer te springen en met zwepen te zwaaien
Voor de oplettende kijker: yup, we zijn overgestapt op Micklem + bit! We hebben er eindelijk eentje gevonden waar ze fijn op reageert (een westernbitje, Billy Allen, ligt fijn stil in de mond), en wauw, wat is ze fijn te rijden op bit, zo licht en gevoelig. Hebben ook eindelijk een instructrice die echt bij ons past, en we rijden echt per keer fijner rond!