En arme Slettel mag helemaal niet sletten
Da's ook niet leuk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Da's ook niet leuk!
Wij krijgen volgend jaar een veulen van mijn moeder's paard.. Een Clydesdale x Barock Pinto, ook een bewuste keuze en ook heel benieuwd wat dat gaat worden. Was Daya maar een merrie, hahaha. Ookal zit hij er niet heel ver vandaan

Kleiner omdat 1,70m veel gedoe met zich meebrengt qua huisvesting, maar ook omdat moeders de jongste niet meer is (14) en we willen haar geen megaveulen meer laten krijgen. De andere optie die we hadden was namelijk een Clydesdale hengst van 1,85m. Ook bouwtechnisch gaat het veulen erop vooruit, het wordt naar alle waarschijnlijkheid minder lang in de rug, wat kleiner, wat steviger, wat fijner beenwerk..
of vererft de vader altijd zwart?
Hij is inmiddels bijna 7, maar in zijn 4e levensjaar van vosbont naar zwartbont gekleurd. De veulens zijn tot nu toe ook bijna allemaal vosbont
Jack (de hengst) heeft 2 blauwe ogen.
Maar zwartbont is uitgesloten, haha.
maf dat hij pas later zo verkleurd is!
ik ga het dus langzaam afbouwen. Per jaar..
maar misschien dat n klein beetje m niet zo sloom maakt. 
), meldt je aan
wel raar van die vacht, ik kan het zien inderdaad.
En dan niet zien dat hij dat doet door de regen 
Maar zeker als je voor de rest niet zoveel merkt aan hem en niets uit de onderzoeken komt, zou ik me er niet direct heel erg zorgen om maken
Vitamine-kuur had je al gegeven?
Ik ben ook helemaal niet tegen het idee van een kruising hoor
Kijk maar naar Asal bijvoorbeeld, dat is ook zo'n goed gelukte 

Maar voor de rest wel fijn gereden
Was ook mijn enige les bij haar, want dit was niet het type waar ik naar op zoek was, haha. Vitamine-kuur heeft hij gehad ja, want dat was het eerste waar ik aan dacht
Ik maak me ook niet zo'n zorgen, maar vind het wel raar... Misschien moet ik het nog even de tijd geven. Het is ook zulk raar weer..
? Hebben jullie er veel last van? Je leest ook wel eens van die afschuwelijke verhalen van onhandelbare merrie's tijdens de hengstigheid... Lijkt me vreselijk.
heerlijk. en een echte vrijdoos naar paarden dan, juist geen bitch gelukkig.