Rij ik eerst Scarlett los in de L4 heeft Cyann het iets makkelijker de L2. Haha keurig volgens de regels toch? Bedankt wran hier hebben we wat aan. Super handig.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicky91 schreef:Goedenmorgen allemaal!
Ik heb helaas geen tijd gehad om alles te volgen :| We waren ineens 3 pagina's verder![]()
Ik bedacht me van de week iets wat ik hier ook had zitten lezen(weet even niet meer wie het had geschreven). Hengsten in de wedstrijd sport... Als er ooit weer een AV komt word het een hengst, altijd al willen hebben en lijkt me gewoon zo ontzettend gaaf. mijn vraag dus.. hoe zit dat met wedstrijden want ik las dat je bepaalde punten moet hebben om met een hengst te mogen starten? Dit betekend dus voor mij dat ik ooit eens een merrie/ruin in de wedstrijd sport zou moeten starten VOORDAT ik ooit met mijn eigen AV kan starten?
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerdZo niet, wat is dan de reden dat je niet met een hengst mag starten?
Bedankt alvast
raven schreef:Haha als ik dan terug ga naar de WRAN kan ik ook weer L4 starten beter, of blijven je oude jaren staan?
Maar ja eerst maar kijken hoe alles gaat lopen met trainen en lessen.
Spannend Yil zo naar Nour ben benieuwd hoe die het doet, en is je rondje met Tie gelukt?