Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En leuke naam inderdaad, herkende hem meteen als LotR-afkomstig 

Glimworm inderdaad!
Ook niet gek, met zo'n fantastische omgeving als dat wij hebben hier 

Na het osteopaatbezoek is haar hele ruglijn veranderd
Blij dat we haar hadden laten komen, want wat een mega verschil. Gelukkig had het volgens de osteopaat niet te maken met de manier waarop ze gereden wordt; ze kon zich wel voorstellen dat het afkomstig kon zijn vanuit de nawerkingen van de darminfectie die ze vorig jaar had gehad, bijvoorbeeld. Hopelijk dus iets wat vanaf nu snel weer op kan knappen.
tips die de osteo gaf om haar toch beter te krijgen sloten gelukkig heel fijn aan op de dingen die we al doen
dus dat komt vast helemaal goed.
en nog een stukje wandelen. Dat was wat minder succesvol
meneer deed alsof hij een volbloed Arabier was
staart in de lucht, nek er op, neusgaten wijd, haaaaaaaast, draaien, kijkerig en plakkerig!! Maar we hebben alles overleefd
chill, braaf en knuffelig vs. over de zeik arabierenstressmodus
Die laatste gaat o.a. aan in de longeercirkel, mega-onhandig, of als er ineens een grote vrachtwagen het erf op komt rijden als je net wil opstijgen voor je buitenrit.... dat soort dingen
Verder krijgt ze ook wel eens stress, kan ze wel eens wegspringen, maar dan blijft ze er wel braaf en voorzichtig bij.
komt wel goed met jullie. 

Dit weekend was ik bij mijn ouders op bezoek, en de afgelopen 3 dagen was de stal gesloten omdat alle daken met asbest worden vervangen. Ze heeft niet eens een stal, daar hoef ik niet te komen
Maar ik snap dat het makkelijker is om gewoon de hele boel op slot te gooien. Deze week willen ze ook de zadelkamers gaan 'uitmesten'. Gelukkig liggen al mijn spullen in mijn kast, maar het zou weleens kunnen dat die verplaatst gaat worden. Ik hoop dat ik er niet op achteruit ga, ik wil niet de trap op en af moeten met al mijn spullen
had liever dat hij niet wilde draven.
vorige week dikke glans nu een halve wintervacht
hopelijk zit hij snel in de winterharen! No_No schreef:Shympie ziet er niet uitvorige week dikke glans nu een halve wintervacht
hopelijk zit hij snel in de winterharen!
Ik heb vitamine brokjes voor hem gehaald en vibra luzerne.
Wat voeren jullie?
Hun kantooruren lopen maar tot 16:30, toen was ik nog aan het werk. Hun adres in Deventer is alleen een postadres, terwijl ik wel naar dat kantoor zou moeten. Het is een mobiel nummer, dus ik wilde niet zomaar bellen, maar ik kan niet zomaar maandag op de stoep staan als ik niet eens weet waar en bij wie ik moet zijn, en of ik überhaupt nog hoef te komen.
Ik weet niet of ik nou brutaal moet zijn en morgen gewoon moet bellen, of wat. Ik heb ook geen emails (dat adres zouden ze moeten hebben).
Van de winter misschien wel weer olie bijvoeren.
leuk! Zonder deken buiten?
. Zalven was een ramp
maar redelijk gelukt.
foto?!
Ik heb wortelsoep en worteltaart gemaakt
En de caafjes hebben nu ook onbeperkt wortels
Na eindeloos bellen kreeg ik eindelijk antwoord op de email die ik had gestuurd via hun sollicitatieadres. Ze hadden al iemand. Waarom bel je dan?!?
Laat me dan tenminste weten dat het niet gaat gebeuren...
Altijd fijn, die bevestiging
scheetje is het! Daarna kreeg ik een enorme kopstoot van hem onder mijn kin toen ik zijn halster om wilde doen
maar ja.. Eigen schuld, ik dacht het even op een andere manier te doen