Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tara is een heel ander heerschap, die zit beide dames enorm op de kop :/
Tie liet zich ook alles maar bekomen bij Nour, bij Yazahra was ze n stuk strenger. Is t t eerste veulen van Ely of is ze gewoon te lief?
Ben nu vandaag bij een andere arts binnen de groepspraktijk van mijn huisarts gegaan en die acht de kans bestaande dat ik lyme heb, al zegt hij ook dat de testen in België echt niet op punt staan, maar we gaan daarmee "beginnen"... 
En wat betreft verven, er loopt hier zo'n topic over op bokt. Ik heb ook nog steeds een zwart leren halster liggen die ik turquoise wil verven...kom er maar niet aan toe!

Ik duim echt heel hard voor je dat het meevalt en wat anders is. Als ik zo lees wat Maaike allemaal door moet maken....
hij wordt echt steeds gaver!
Nas heeft ook wel eens wat maar gelukkig geen echt gekke dingen. We hebben wel steeds pech met de opbouw voor het gaan rijden
Steeds als ze een beetje knap in de spiertjes komt gebeurt er weer wat
Nouja, slechter wordt ze er in elk geval niet van als het allemaal wat langer duurt dus dat scheelt. Maar stiekem begint het wel heel erg te kriebelen zo langzamerhand om weer te gaan rijden.
.. Kan jouw foto niet zien op mijn werk, kijk straks thuis even... 

... Haha, herkenbaar, iedere keer als we willen gaan rijden, een clinic hebben gepland, schriktraining of noem het maar op, moet ik het afzeggen... 
Och. Ga verder eigenlijk bijna niet meer uit. Ben gestopt met elke week stappen toen ik Umoyax kocht (voornamelijk om geld te besparen) en eigenlijk mis ik het ook niet hoor. Soms ga ik nog wel en 's ochtends denk ik altijd: van dat geld had ik ook dat dekje (/frontriem/teugels/etc
) kunnen kopen en daar had ik meer plezier van gehad
Maar de feestweek missen.......ik denk dat ze me hoogstpersoonlijk uit huis zouden komen sleuren

Ik ben gek op katten 

Vervelend zeg, je zou idd zeggen dat dit niet hoort en gek genoeg hoor ik het wel vaker. Misschien komt het door dat ze zo aan het ontwikkelen en groeien zijn en ze daardoor sneller kwaaltjes hebben? Geen idee hoor, maar ik vind Djuun nu ook sterker dan pakweg 2 jaar terug.
Complimenten zijn sowieso gewoon leuk
Top iig dat ze weer lekker los is 
Dinsdag rotdienst qua werken, woensdag stond ik om 11 uur al in de biertent en gisteren uitgeslapen en om 1 uur naar de kortebaan dus dat werd m ook niet. Maar nu kan ik eindelijk weer 
Is apres ski, eigenlijk de leukste dag dus eenmaal daar zal ik er wel weer lol in hebben maar ik geloof toch dat ik mn wilde haren een beetje kwijt ben
Ze was hengstig-lief maar is niet meer hengstig... Kijkt ook anders uit haar ogen op de een of andere manier. Pfft hoop zo dat het gelukt is.... 

Foto is wel een beetje scheef genomen overigens