Wilt iedereen stemmen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar de lucky luke was echt goed gedaan.
Ik weet eigenlijk niet of ze Sam wel onder ogen komt, vast wel maar niet van zo heel dichtbij als ik had gewild 
hahaha. Ik vind het heel leuk dat jullie zo meeleven
Ja heerlijk dat ze rustig was, dan ga je toch met een prettig gevoel naar huis. De trailer in was een ander verhaal, domme doos is ze dan. Eerst moeilijk doen en omhoog komen, maar uiteindelijk er zo in wandelen.
? En dan als volgende vraag: hoe kom je bij een RM? De mevrouw waar ik Day van kocht destijds heeft ook een RM, maar volgens mij is dat een ruintje
Vind het wel mooie paarden. Zijn gangenpaarden toch?
nog even een leuk voorbeeld van dat 'koele karakter':
Denk niet dat je zoiets snel gaat terugvinden! Hoe oud is Set nu dan? Ben heeeeeel benieuwd wat eruit gaat komen!
Day is in principe heeeeeel chill: laat alles over zich heenkomen, op vreemd terrein echt de rustigste onder alle kwpners, maar wanneer er iets eng is, dan is het ook levensbedreigend eng
Ik ga in elk geval nooit meer van een volbloed af
Het is ook vooral dat Rocky's me zo aanspreken en deze kruising helemaal. Set is nu 12. Redelijk 'oud' voor een eerste veulen maar ze is gecontroleerd door een arts
Zie je al een pensioen voor haar in het vizier?
meeste mensen vragen het vanwege de dracht haha. Nou ja ze is 13 als ze bevalt, 17 a 18 tegen de tijd dat ik wat met het veulen wil (ik ben voorstander van een lange jeugd, set is ingereden met 5). En in de overbruggende periode heb ik lekker een handpaard of kan ik buitenrijden met iemand anders
Dan heb ik een poosje twee berijdbare pony's (als alles zo gaat als ik wil natuurlijk).
Nu staat hij alweer een week stil in de wei, maar ik merk dan dat zijn spieren goed kunnen ontwikkelen. Hij is ook een stuk vrolijker en werklustiger als ik er nu wel op stap.
Maar als je dit kan delen met iemand anders (een goede bijrijdster) is het des te leuker! Ik heb inmiddels mijn andere pony weggegeven aan mijn bijrijdster, want zij deed hem 7 dagen in de week en hun hadden zo'n goede klik. Wel onder bepaalde voorwaarden natuurlijk (hij moet bij mij op stal blijven, hij wordt niet doorverkocht), maar dit is een erg fijne overeenkomst
Misschien heb ik wel helemaal geen klik met de nakomeling, je weet het nooit