Mooie foto's Tieneke.
De hele dag al bezig in de kliniek. Helaas nog geen operatie gezien. Degene die geplant stond ging niet door en voor vandaag verder niets. Hoop van de week wel wat mee te maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Taartje en Arie zaten vanaf het nekje nog in het vlies tot mama ze bekeek 
Zal ff filmpje uploaden.
!
...
Sinds Doortje weg is, is Euf echt 3x zo heftig geworden. Ik haalde Ely uit de wei om wat te werken in de paddock die naast de wei ligt. Voordat ik de wei uit was, was ie al 2x op Ely gesprongen. Toen ik Ely eenmaal in de paddock had, besloot hij maar om zijn staartje erop te gooien en als een dolle stier heen en weer te galopperen, waardoor Ely compleet over de zeik raakte en ook ging rennen en Euf ook over z'n toeren raakte. Op een gegeven moment ben ik maar voor Ely gesprongen, want was bang dat als ze zo door zouden gaan, er eentje door het draad heen zou gaan. Ely rustig uitgestapt aan de hand en gewacht tot beide weer compleet tot rust waren gekomen en toen Ely maar terug bij Euf gezet. Pffff kreeg het er wel even warm van. En dan te bedenken dat ik ze wel vaker uit elkaar haal en dan is er no problem