Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letizia schreef:"Grappig" maar weer dat blijkt hoeveel mensen, hoeveel meningen, want ik zei idd als eerst dat ze met dat eerste filmpje een scup onder de bips verdiende, maar ik vind het zweep gebruikt juist op het tweede filmpje ongepast. Zweep komt zo veel venijniger aan, dan een schop onder de kont vanuit zo'n hoek als waarin het meisje stond en met daarbij dat Kelly ook nog eens achteruit deinst na haar tik. Verder schreef ik ook dat het uiteindelijk beter is om deze situatie's te voorkomen ipv te genezen
Ik twijfel ook niet aan jouw ervaring Ylona, maar je hebt idd af en toe een toon die soms wat betweterig over kan komen of zelfs kleinerend naar andere, om je eerdere reactie maar even zo te benoemenWe weten allemaal dat jij veel paarden hebt en ws heb je daarom ook veel ervaring, maar daar ben je niet alleen in
Als je het idd niet zo bedoeld, zou het wellicht een idee zijn, mits jij dit als vervelend ervaart, om proberen het op een andere manier te formuleren? Ik lees nl ook irritatie's van andere hier in het topic naar jou toe, dat kan je vast niet zo gewild hebben?
Barcelano schreef:Communicatie door middel van sms whats up en ook hier kan inderdaad weleens anders opgevat worden.
Ik vind het juist goed dat dingen even uitgepraat worden en dat je soms even je ei kwijt moet.
En ik denk dat in dit topic we best een leuk clubje hebben
Barcelano schreef:Communicatie door middel van sms whats up en ook hier kan inderdaad weleens anders opgevat worden.
Ik vind het juist goed dat dingen even uitgepraat worden en dat je soms even je ei kwijt moet.
En ik denk dat in dit topic we best een leuk clubje hebben
Sieltjuh schreef:Dat vind ik dus ook, maar uitpraten gaat natuurlijk niet als iemand weer in een meeleeshoekje gaat zitten en verder niet meer reageert
ShamalArabs schreef:Zie mijn voorgaande reactie.
Ik bedoel het niet negatief hoor, zie de smileys erbij (of kom hierheen en luister even hoe ik gniffelde bij de reacties)
Willen jullie cammen met me ofzo? met geluid erbij?
want blijkbaar komen mijn reacties op papier/pc niet zo goed over ofzoWel vaker dan nu...
Citaat:wat zijn jullie gelijk strengrotschoppen verkopen
Citaat:Jullie manier van aanpakken vind ik persoonlijk wel streng, ik zou het anders doen, namelijk