Aan de hand
Samen met Dilan en Prins
Ook op foute Arabische muziek en in Arabische pakjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aan de hand
Samen met Dilan en Prins
Ook op foute Arabische muziek en in Arabische pakjes

zit ook met mijn hoofd bij morgenochtend, Setel wegbrengen! 
Shanna_ schreef:Jaaa ik zag al erg jaloers makende foto's voorbij komen idd haha, wil graag ook een keer naar Kroatie! Ga zelf half juli naar Rhodos, ook geen straf!
Wát een persoon
Was de eerste volle dag Rhodos en gelijk de beste
Pas de Deux is altijd lachen 
Meneer wou pertinent NIET over 1 kleine boomstam. Stapel, geen probleem. Dikke vette boomstam, peanuts! Maar die ene kleine boomstam?
Gillend gek werd ik van hem... We zijn er 1x overheen gegaan, Noah ging wel met zijn voorbenen, maar zette niet af met zijn achterbenen... en toen stond hij hulpeloos met 2 benen aan de ene kant, en 2 benen aan de andere kant
en ja, dan krijg je DIT soort dingen...
Kon nog ff 3 gaatjes strakker
https://www.facebook.com/jennifer.bart. ... 0142590996
Heb wel eens topics van haar gezien en herkende dr profielfoto op FB 
vond het zo tof dat ze mee wou foto's maken, vorige keer ging dat niet want toen reed ze zelf mee haha
Zijn gave foto's
djuun
vind haar echt erg mooi hoor.. en lief
praten over paarden....t gaat vanzelf
moest ook écht weg, had gerust nog een uur kunnen blijven staan praten maar was nu al pas om half elf thuis
hij is gisteren trouwens nog effe over het hek van de paddock gesprongen, de kneus... Stond eerst errug stom te kijken, zaten binnen dat gebeurde, dacht even dat hij naar de merries wilde dus vond dat al bizar na maanden achter één stroomdraadje....tot danielle opperde dat ie miss geschrokken was van de trekker. Werd namelijk net hooi gebracht en de trekker stond ministukje bij de paddock. Jup, that makes sense
Umoyax heeft wel bovenste draad en plank geraakt maar toch pittig gesprongen! Mankeert gelukkig niks..
gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden.
Kijk nu al uit naar volgend jaar, het veulen