Ik weet dat er wel foto's gemaakt zijn maar heb er geen een online of op mn laptop staan...
Setel gaat op date morgen?
Sieltjuh
Geplaatst: 23-06-13 21:44
Shanna_ schreef:
Jaaa ik zag al erg jaloers makende foto's voorbij komen idd haha, wil graag ook een keer naar Kroatie! Ga zelf half juli naar Rhodos, ook geen straf!
Ik zeg één ding: Nikos Papas!!! Doen die excursie! Heb nog nooit zo'n leuke excursie gedaan als daar op Rhodos Wát een persoon Was de eerste volle dag Rhodos en gelijk de beste
Ik ben onwijs benieuwd naar wat voor veulen eruit gaat komen
Tammy_
Geplaatst: 23-06-13 21:58
Ik heb vandaag trouwens weer gecrosst met Noah, wat een dag zeg Meneer wou pertinent NIET over 1 kleine boomstam. Stapel, geen probleem. Dikke vette boomstam, peanuts! Maar die ene kleine boomstam? Gillend gek werd ik van hem... We zijn er 1x overheen gegaan, Noah ging wel met zijn voorbenen, maar zette niet af met zijn achterbenen... en toen stond hij hulpeloos met 2 benen aan de ene kant, en 2 benen aan de andere kant en ja, dan krijg je DIT soort dingen...
Ze woont bij mij in het dorp, heeft ook een tijdje bij ons op stal gestaan en ik geef haar bijrijdster les vond het zo tof dat ze mee wou foto's maken, vorige keer ging dat niet want toen reed ze zelf mee haha
Jaaa was gezellig vandaag djuun vind haar echt erg mooi hoor.. en lief praten over paarden....t gaat vanzelf moest ook écht weg, had gerust nog een uur kunnen blijven staan praten maar was nu al pas om half elf thuis Maar vond echt leuk én leerzaam, thnx! Je ouders zijn ook echt heel aardig trouwens!
Nashwa is gelukkig vrij stoer, maar Umoyax is van suiker idd hij is gisteren trouwens nog effe over het hek van de paddock gesprongen, de kneus... Stond eerst errug stom te kijken, zaten binnen dat gebeurde, dacht even dat hij naar de merries wilde dus vond dat al bizar na maanden achter één stroomdraadje....tot danielle opperde dat ie miss geschrokken was van de trekker. Werd namelijk net hooi gebracht en de trekker stond ministukje bij de paddock. Jup, that makes sense Umoyax heeft wel bovenste draad en plank geraakt maar toch pittig gesprongen! Mankeert gelukkig niks.. t is stom eigenlijk.. voorheen kon ie dat soort dingen wel hebben.. Op de vorige stal kon hij ook ineens niet meer alleen op stal staan terwijl dat hem daarvoor echt geen bal kon schelen, als ie maar hooi had... puberen? Hoop dat het nu weer bijtrekt eigenlijk...
Ohhhh kan me zó voorstellen dat moeilijk is! Maar denk idd aan je veulen volgend jaar
haha wat een briljante foto van Noah! En Umoyax dus ook een springtalentje in de dop, sukkeltje gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden.
Enneh, ik zal jullie vanavond berichten hoe het ging met merrie wegbrengen, ga straks de trailer ophalen en dan naar Sletteltje (hopen dat ze vanaf vandaag een echte slet zal zijn)
Wauw wat een super stoere foto's Tamara!! Echt heel vet! Knap dat je dat durft, en die blooper
Wat spannend zeg, snap dat je het raar vind om je knappe merrie eventjes te moeten missen! Hopelijk gaat ze zich idd als een sletje gedragen Kijk nu al uit naar volgend jaar, het veulen