Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan is het makkelijk dan kan ik gewoon achter diegene of mee rijden met diegene aangezien ik heeeeeel slecht ben in topografie en verschrikkelijk slecht oriëntatie gevoel heb en dan kom ik op vreemd terrein en dan denk ja waar moet ik naar toe en waar is iedereen
dus het zou wel fijn zijn als ik met iemand mee kan de eerste paar keren en derest spreekt voor zich.. Neem ik aan
dat is voor mij makkelijk aanrijden ik woon in hellevoet vlak aan de polder van oudenhoorn! 
Wetsernfriek schreef:en ga je nu peppy ruinen? of blijft hij hengst? hoe gaat het verder met het trainen van hem en scarlet?
. Het lijkt erop dat we het nu uit zijn systeem moeten krijgen en donders dat valt nog niet mee. Zo gek veel rij ik hem nog geeneens, meestal 1 a 2 x per week, maar moet hem nu echt wel door gaan rijden ivm die galop. Zo jammer want voor de rest doet ie echt zijn best. Buiten vindt ie dingen wel eng, maar blijft behoorlijk cool eronder. Nog een maand en dan is ie pas 4 jaar, dus eigenlijk is het nog een gup.
. Maar goed, das een kwestie van tijd.
Maar waar kun je de wedstrijdkalender van 2015 bekijken zodat ik kan kijken wanneer ik eens kan komen ''snuffelen'' ?