Ooooh!!!
Wat een gave platen van je polocross zeg! Echt zo gaaf om te zien. Lijkt me echt hele toffe sport. Maar ja, we doen al te veel hihi.Nope, nog geen platen van Nour met nageslacht. Wil ik eigenlijk wel dus wel goed idee. Komende week gaat de zon weer schijnen wellicht dat we dan es wat kunnen proberen?
Eline lekker buitenritje gemaakt zo te zien. Hoe gaat het met je? Nog beurs? Stap dan ook niet op een Fries hey, grrrr!
En leuk dat je je hebt ingeschreven voor de ledendag. Ik ben er zowiezo met t Y Team (Yul & Yentl) voor de DAWRA wedstrijd.
voorlopig stap ik niet meer op friezen haha. Heb nog flinke wond op m'n schouder zitten en wijsvinger gekneusd. De meeste andere schrammen zijn inmiddels wel redelijk weg 
Een ridgeback x tosa inu, lekker pittige kruising
Is nu nog super schattig natuurlijk, ik ben benieuwd hoe ze uitgroeit. Zal wel een enorm mooie hond worden, gok ik zo.

Ik weet ook niet of het serieus bedoeld is, maar er is een kans dat we tijdens het toernooi dit weekend ook een zwembadje neer gaan zetten

(tenminste, dat vermoed ik).

staan meer foto's van allemaal in deze topics:
wat een beauty's!
ze staan nu in het grooooooootw land, kan hij lekker skeuren
Begin van dit seizoen was een beetje een herhaling van vorig jaar, waarin ze eigenlijk niet goed mee durfde te spelen en andere paarden uit de weg ging. Maar de laatste twee toernooien laat ze zich niet zomaar wegjagen en begint ze mijn tegenspelers mooi te blokkeren!
We hebben toen ook gebeld naar de andere spelers waarvan we wisten dat die voor ons reden, want je moet er niet aan denken dat ze er bij betrokken zijn
Maar gelukkig waren wij de enige van onze groep die vast kwamen te staan. Ik zag wel veel trailers op de weg inderdaad, maarja...Horse Event, daarnaast nog veel concoursen, was niet zo verrassend.