Kent & Masters heeft zij ook en ook geschikt voor dit type paard maar die zijn wel gelijk een heel stuk duurder. Maar is even horen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kent & Masters heeft zij ook en ook geschikt voor dit type paard maar die zijn wel gelijk een heel stuk duurder. Maar is even horen.
rotschoppen verkopen
ze dreigt, en doet niet meer dan dat, ze heeft niet de intentie om uit te halen, nog.. Ik zou haar bij het halster grijpen en een pets met vlakke hand onder haar flank hebben gegeven met een strenge "doe es normaal" erbij zodat ze weer uit mijn ruimte stapt. Sowieso hou ik er zo één eerst voorlopig even aan de lijn ipv vastzetten, veel makkelijker met corrigeren 
Aan Jessica ga je zeker uitstekende hulp hebben, je ziet er niet uit als iemand die niet durft, eerder dat je gewoon even zeker wilt zijn dat het ook echt werkt en niet van kwaad tot erger gaat. Als jes je goed begeleid dan krijg je genoeg mee om het zelf aan te kunnen pakken
set_elkol schreef:naja Ylona zo streng is dat niet voor een paard is een schop weinig indrukwekkend. als je de leider bent over een paard stelt dat in mijn ogen niet zoveel voor als je ziet hoe paarden onder elkaar communiceren.
ik was vroeger wel pittiger hoor, maar ik heb zoveel trauma-paarden in handen gehad, dan leer je gewoon dingen heel anders aanpakken
en dat werkt voor mij prima
Haha, nee ik durf wel maar ik schrik ook gauw en dat ziet zij aan mijn lichaamstaal. Die kont naar mij toe draaien en proberen plat te drukken tegen de muur, dat vind ik wel eng, omdat het toch zo'n 500 kilo is wat je plat drukt.. En wat jij zegt klopt helemaal! ik moet eerst ergens zeker van zijn voor ik echt durf. Haha ben blij met jullie hulp! En de komende 3 dagen ben ik dus bezet met arabierenleer
van medebokkers uit dit topic. Fijn!
set_elkol schreef:tja ik trap nooit omdat ik geen paard heb waarbij het nodig is maar ik vind dat je een beetje negatief reageert tegen de anderen. Ik denk dat de adviezen die hier gegeven worden heel goed zijn. Hoewel ik je wel snap maar zo raar is het advies niet.
Wel vaker dan nu...
ik zou me er uren mee vermaken
never mind no hard feelings! Sieltjuh schreef:ShamalArabs schreef:Willen jullie cammen met me ofzo? met geluid erbij?
Dit kan je ook heel anders opvatten
Maar het is goed dat je dit er nog ff onder hebt gezetShamalArabs schreef:want blijkbaar komen mijn reacties op papier/pc niet zo goed over ofzoWel vaker dan nu...
Beetje geinen met woordkeuzes en zinskeuzes is gewoon leuk
er gaan er regelmatig wat onder de tafel van het lachen
Ik kan denk ik iets beter inschatten hoe ze het bedoelt (ik kan het Ylona gewoon horen zeggen vaak en dan komt het toch anders over), en ik snap ook hoe de rest het leest, maar volgens mij zijn er wel vaker miscommunicaties

We weten allemaal dat jij veel paarden hebt en ws heb je daarom ook veel ervaring, maar daar ben je niet alleen in
Als je het idd niet zo bedoeld, zou het wellicht een idee zijn, mits jij dit als vervelend ervaart, om proberen het op een andere manier te formuleren? Ik lees nl ook irritatie's van andere hier in het topic naar jou toe, dat kan je vast niet zo gewild hebben?
Letizia schreef:"Grappig" maar weer dat blijkt hoeveel mensen, hoeveel meningen, want ik zei idd als eerst dat ze met dat eerste filmpje een scup onder de bips verdiende, maar ik vind het zweep gebruikt juist op het tweede filmpje ongepast. Zweep komt zo veel venijniger aan, dan een schop onder de kont vanuit zo'n hoek als waarin het meisje stond en met daarbij dat Kelly ook nog eens achteruit deinst na haar tik. Verder schreef ik ook dat het uiteindelijk beter is om deze situatie's te voorkomen ipv te genezen
Ik twijfel ook niet aan jouw ervaring Ylona, maar je hebt idd af en toe een toon die soms wat betweterig over kan komen of zelfs kleinerend naar andere, om je eerdere reactie maar even zo te benoemenWe weten allemaal dat jij veel paarden hebt en ws heb je daarom ook veel ervaring, maar daar ben je niet alleen in
Als je het idd niet zo bedoeld, zou het wellicht een idee zijn, mits jij dit als vervelend ervaart, om proberen het op een andere manier te formuleren? Ik lees nl ook irritatie's van andere hier in het topic naar jou toe, dat kan je vast niet zo gewild hebben?
)

Vooral bij een zinnetje als "ik heb zoveel traumapaarden in handen gehad en dan leer je dingen gewoon anders aanpakken". Maar ik zie ook wel dat het oprecht goed bedoeld is en niet betweterig.