Ik had een nieuwe outfit voor haar:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tammy_ schreef:Jes gave flyer!!
Letiets mooie nieuwe keuken, leuk met die tegeltjes joh!
Sherif ze is echt een plaatje...
ijs nee dankje, ik ga vanaf volgende week 2 keer in de week naar de sportschool!!
pffff, grote stress gehad op mn werk... was net klaar met werken en zette de hooikar in de schuur, komt een pensionklant in volle paniek de hoek om rennen, aan de telefoon aan het schreeuwen. Komt haar vader met hun paard de hoek om lopen, beestje kreupel, shirt van de pensionklant om het been gewikkeld en liet een spoor van bloed achter... Ze had haar achterbeen open gehaald aan een cavaletti steun, en echt het bloedde als een openstaande kraanIk heb een strotouwtje uit de container naast me gepakt en het been afgebonden, en iets later kwam gelukkig de stalruiter aan met een bandage en tape. Dierenarts was er gelukkig heel erg snel, het leek mee te vallen, 3 hechtingen en daarna een flink verband.
Ik stond te trillen op mn benen. Heb nog nooit van mn leven zo veel bloed geziendie cavaletti's krijgen een enkeltje vuilnisbelt denk ik, is al de zoveelste keer dat een paard zich er aan bezeerd en nu was het echt serieus...