Heb me voorgenomen er in de toekomst ooit eens vanaf te komen
). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb me voorgenomen er in de toekomst ooit eens vanaf te komen
).
(die zag werkelijk het nut van een hindernis niet, en had ook totaal géén talent, en later genoeg blessures, waardoor het niet meer ging).

, wel faal angst! Als de dood dat ik een fout maak waardoor er ongelukken tijdens het springen gebeuren. Gelukig geen wedstrijden voor mij.
mijn knietjes trekken het nog maar tot bepaalde hoogte en ben nogal wat lang en dan zou ik Rheal alleen maar hinderen tijdens de sprong. 
hij ging te hard om te stoppen, toen schoof ie er doorheen op z'n knieën... stom beest
instructrice eerst kijken of we niks hadden, en toen lachen omdat het er echt heel stom uit zag blijkbaar... 'eeeh... Tamara, dit is springles, geen duik les!'

vertikt hij het, niet uit angst of spanning ofzo, met warmspringen doet ie het nog wel, maar dan moet ie de ring in en zie je al aan zn hoofd dat ie zegt BARST, als ie dat doet verzet ie geen poot, komt geen cm van de grond en tja dan zit je daar BARST
het is niet dat ie weigert ofzo hij stopt gewoon, dit jaar hopen we het wel waar te kunnen maken en aan de warmbloedjes te kunnen laten zien dat de foto's van thuis niet gephotoshopt zijn

ArabianRanch schreef:Tammy_ schreef:aangezien Sammy een minder extreem hoofd heeft krijg je denk ik een heel mooi compromis qua hoofdjehoewel ik dacht ooit iets gelezen te hebben over een operatie aan dat neusbot van Shah, dat het niet 100% natuurlijk is? geen idee of hij het was hoor, maar het was in ieder geval een hengst met een mega dish
Maar jij fokt alleen maar hele knappe baby arabiertjes dus dat zit wel goed
Dit heb je wrs niet gelezen of Shah, maar over Magnum Psyche![]()
Shah is PUUR natuur, alhoewel het over Magnum ook bla bla is. "Men" heeft iets horen klingelen, maar "men" weet niet waar de klepel hangt
Dus als er aan geopereerd zou zijn, zou hij daarvoor zeker een ramskop hebben gehad 
gister les gehad en vanaf de grond aan het actieve ondertredende achterbeen gewerkt
vond ie niet zo leuk
instructrice heeft er nog even op gereden, omdat hij zo hard aan het terugtrekken was bij mij, ze wilde even voelen hoe hard dat dan was. Het eerste dat ze zei was dat hij echt wel goed sterk was

hij zou plastische chirugie gehad hebben waardoor deze zo slank is, onzin psyche heeft een noodzakelijke operatie gehad teer behoeftevan zijn gezondheid en daardoor wordt het iets smaller, heb een Leon gehad met het zelfde en die had ook een smallere lijn daardoor gekregen

hij heeft het vaker hoor, als hij echt in een stronteigenwijze bui is doet alles averechts, met mij heeft ie nimmer problemen gehad, maar tja ik mag niet meer paardrijden dus zal het voorlopig ook niet worden
Beide keren zonder weigering (:
?
RhealLover schreef:Jaimyliefje de verhalen van psyche gaan niet over zij dish maar zijn halslijnhij zou plastische chirugie gehad hebben waardoor deze zo slank is, onzin psyche heeft een noodzakelijke operatie gehad teer behoeftevan zijn gezondheid en daardoor wordt het iets smaller, heb een Leon gehad met het zelfde en die had ook een smallere lijn daardoor gekregen

ArabianRanch schreef:Lieve mensen,
Even een klein babynieuwtje: donderdagochtend 03:45 uur () is Samya bevallen van een klein vossemeisje
![]()
Haar naam is AR Namibia'h. Alles goed met mams en dochter
nu nog duimen dat de andere dames hun beebs ook gezond en wel ter wereld brengen