Ja echt een onwijs mooie hengst en een prachtige foto natuurlijk! Deze is gemaakt door Reindert Janssen.
Triquetra3
Geplaatst: 20-09-10 17:30
Jalenka_Kiya schreef:
Ja echt een onwijs mooie hengst en een prachtige foto natuurlijk! Deze is gemaakt door Reindert Janssen.
Alle ingrediënten voor een mooi plaatje; Reindert, een mooie hengst en een mooi halster!
JKiya
Geplaatst: 20-09-10 17:35
Ja, Kubay Khan in combinatie met Reindert geeft vast en zeker een mooi plaatje! Ik vind het erg leuk dat dit halster daarbij gebruikt is. Ik vind de foto's van jouw halsters ook altijd zo mooi!
Leuk gedaan, jammer dat de ringen te groot zijn en daarnaast je het bakstuk en neusriem iets te lang heb gelaten.
Anoniem
Geplaatst: 30-09-10 10:14
Oh oliebol, ik had het kunnen weten dat de foto in link moest, kan hem nu niet meer wijzigen, excuses.
Dat viel mij inderdaad ook op, ik ga de neusriem nog iets inkorten, bakstuk kan helaas niet korter, omdat mijn andere mini hem dan niet meer past. Maar bedankt voor je commentaar!
Wat een leuk topic Ik haak even in , ben erg benieuwd
S_in_Balance
Geplaatst: 02-10-10 12:04
Hai allemaal,
Na zo goed als het hele (eerste en tweede) topic doorgelezen te hebben stel ik mezelf even voor. Ik ben Mariska en heb (samen met mijn vriend) sinds juni dit jaar onze eigen arabje van 2 jaar. Heerlijk een jarenlange kinderdroom die uitkomt
Vind het erg leuk om crea bezig te zijn en na enige tijd terug dit topic tegengekomen te zijn langzaam maar zeker ook gaan kijken voor spulletjes. Eerst een gevlochten halstertje gemaakt en wil nu gaan beginnen aan een halster met 'tassenband' en sierband etc. Heb al wat spulletjes binnen en ga zo ook nog even langs de markt. Ook ga ik binnenkort wat squares bestellen via die Duitse site dus als meer mensen dit willen kan ik wel een grotere bestelling plaatsen.
Wat een superhalsters worden hier gemaakt, sommige echt van professionele kwaliteit, fantastisch, hoop dat ik dit ook ooit kan bereiken
Mijn av-tje is geboren op 7 juni 2008 en komt bij Jan Calis vandaan. Zijn naam is Shiraz en komt van Lobeke x Sjabrinskaja Foto'tje van hem uit juni dit jaar:
@LBfotografie: foto? zal nl best wel meevallen @eline: zoals?
kehdra
Geplaatst: 09-10-10 18:30
Nee hoor, ik lees ook nog mee Ben alleen met niks bezig. Heb vanmiddag wel toevallig nieuwe spulletjes gekocht, incl een leuke oosterse ketting uit de grabbelbak bij V&D
foto komt nog Die oude was echt leijk dus ben overnieuw begonnen in een heel andere stijl en die nieuwe vind ik een stuk mooier. k moet alleen nog ff alle spullen kopen (extra wol want dat is onderhand alweer op, ringen en ketting) dus is nog lang niet af mijne is trouwens niet echt stevig, maar is alleen bedoeld voor foto's
ik haak even in, denk dat Nootje er prachtig uit zou zien met een showhalster dus maar even kijken of ik zelf genoeg creativiteit heb, of ga voor de creativiteit van iemand anders
melanie_h
Geplaatst: 11-10-10 12:49
kehdra, leuke spulletjes heb je gekocht ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Ik kan ook eindelijk weer verder aan mijn eigen halster. Heb alle opdrachten af, ben weer bij met mijn huishouden dus ga vanmiddag nog eens lekker aan de gang, hopelijk kom ik dit keertje wat verder dan alleen de neusriem
weet iemand of je bij de karwei van die ringen kan halen? (tussen neusriem en bakstuk) en hebben ze daar ook zo'n ketting? denk het niet, maar ben wel benieuwd