Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goede "grond" voor blijkbaar
dus weer lekker aan de prednisolon.. En nog een ander medicijn er bij.. Hele hap pillen inmiddels!
maar ja.. Die jeuk is niet grappig! De prednisolon mag ik steeds met 1 tablet verminderen als het goed gaat. Maar dat was vandaag nog niet.

Leuk team is dat!
Wat moet jij op een wolkje zweven nu
In de bak gaat het echt super, we hebben het nageeflijkheidsknopje gevonden, en we hebben ons eerste lesje gehad, en ons eerste galopje gedaan

Dat vond ze niet echt wat. Dus toch maar bitloos voorlopig.
Stap, draf en galop, eerst als handpaard naast Olina en toen maar gewoon los want ze was echt absurd braaf. Ze vond het alleen maar hartstikke mooi! 

wat een heerlijk dier!

Heerlijk.

Yildiz, heb je plaatjes geschoten van papa Nour met zijn nageslacht?
Wat lekker dat hij weer thuis is, vooral als hij zich daar ook zo lekker voelt.
Dan komt zo'n grote schuur mooi van pas!
Ik had last van 'Resting B*tch Face, dus er zijn niet veel leuke foto's uit gekomen
Rayna ging op de heenweg vrij makkelijk de trailer op (er stond al een paard op), maar op de terugweg was het weer hakken in het zand en alleen maar achteruit. Goed, uiteindelijk wel gelukt, maar toch. Duimen dat ik de clinic mee mag doen
Hij zei ook over Rayna: "She's a little weapon of turning, use that to your advantage", dus volgens mij ziet hij na dit weekend hun waarde wel in
Mijn tegenstander zei ook dat ze ziek snel achterwaarts kan lopen (en dat deed ze ook, OMG
) 

Ze is net 13 geworden, de vorige eigenaar heeft haar toen ze 5 à 6 jaar was bitloos ingereden, en omdat dat altijd gewoon goed gegaan is, nooit een bit erin gehangen. Ze had geen dressuurambities, ik ook niet, en voor endurance en recreatie heb je geen bit nodig als je paard goed bitloos te rijden is. Dus begin ik er nu ook niet meer aan, tenzij het toch nodig blijkt te zijn. Vandaar.
zo hard dat ze niet meer ziet waar ze loopt en ze bijna op de grond pleurt. Mafketel. Anyway, bitloos zoekt ze heel fijn contact met de hand en is ze heel licht te sturen, dus heb geen reden voorlopig om er weer eens een bitje in te hangen.
Veel verder dan het allereerste begin van het natuurgebied zijn we niet gekomen, want wilde het niet te lang maken voor Mish, maar wat is het gaaafffff om zo zelf de natuur in te trekken met je eigen knollie
helemaal tevreden.

met allemaal mensen van onze leeftijd ook
Olina mag wel mee, maar Mish als kleine baby mag nog lekker thuisblijven en vakantie vieren.
eerste keer met Mish naar vreemd terrein! Wie van jullie komen ook?