Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en Quest straks lekker samen kunnen spelen wat hij met Silver ook altijd deed helaas met Reem gaat dat beetje lastig met dat draadje ertussen en zonder ongeplande babies
... Hou je ons op de hoogte... En zonder zadel naar buiten? Doe je dat vaker...?
.. 

. Dus ik kon verwachten dat ze ook wat drukker kon gaan worden naarmate ze herstelt. Ik kijk wel even. Wandelen is ook leuk!
Vandaag weer ongelofelijk lopen kroelen met Princessa. Kan me nu pas volledig open stellen en merrie eigen... je krijgt t in tienvoud terug!
Really love that girly!
). Tot slot ook ff bridleless gereden en ook weer top. Heb gemerkt dat de back up zondrr hoofdstel beter gaat dan met... stof tot nadenken... En bij thuiskomst de paints & quarters in de bus met een super leuk aftikel over mijn trainster Irene, top!

Bren79 schreef:Wanneer komen jullie deze kant op dan?
Uhm Kelly ze zijn niet allemaal druk hoor Reem is heerlijk relaxt met af en toe hele dolle bui quest ook wel die onderneemt enkel wat meer maar speels