die kwark taart smaak is lekker...engelse versie
Mooie keuken
Heb de layout niet zelf gemaakt maar de rest wel alles aangepast.
Heb de flyers besteld....maar aangezien ik
ben,heb ik volgens vriend lief formaat a4 bestel
shows vind ik moeilijk...wat willen Ze nu precies zien...zo vind ik Mo in nette staat...maar ik denk dat ze op show hem 50-100 kilo zwaarder willen zien
Oeps veulen van vriendin is februari geboren...maar die moet echt afgespeend worden...mams lijd er echt onder.
Op vorige stal mocht ie niet naar buiten in de rijbak...en anders maar 30 min in een klere paddock met zwaar zand en doek die omhoog kwam.
Op onze nieuwe stal mochten ze beide op de wei meteen...veel beter...
Nadeel is dat er nog geen groepen zijn bij de reguliere opfok bedrijven

(en dr kont is dus droog
). 

Ik heb een strotouwtje uit de container naast me gepakt en het been afgebonden, en iets later kwam gelukkig de stalruiter aan met een bandage en tape. Dierenarts was er gelukkig heel erg snel, het leek mee te vallen, 3 hechtingen en daarna een flink verband.
die cavaletti's krijgen een enkeltje vuilnisbelt denk ik, is al de zoveelste keer dat een paard zich er aan bezeerd en nu was het echt serieus...
hebben vandaag de paarden uit het land gered.. Hadden maar paar uur buiten gestaan maar Umoyax stond gewoon enorm te shaken, mn hart brak gewoon... Nashwa is wat harder, maar was ook maar wát blij om naar binnen te gaan en aliyah stond ook te rillen.
prachtig , ben heel benieuwd naar nieuwe foto's!
Nu gelukkig alweer 2 trailerritten gehad met hem, na een training, die heel goed zijn gegaan