Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseranch schreef:BlueBalance schreef:
Thanks![]()
Citroen schreef:
ik hoop dat ik op een dag net zo goed kan rijden als jij, dat ziet er echt zoo mooi uit wow.
Chestnut schreef:
En nee, het paard is geen twenter of jaarling. Het paard is geboren in 1986.
Doe mij dan maar een 'normale' Arabier.
Tieneke schreef:Citroen schreef:
ik hoop dat ik op een dag net zo goed kan rijden als jij, dat ziet er echt zoo mooi uit wow.
idd, echt gewoonweg prachtig!
sherif schreef:Anki1, RH Pajkovski is inderdaad een erg mooie verschijning om te zien onder het zadel, en vind het erg knap wat jullie allemaal al bereikt hebben!! Ga zo door
Citroen schreef:Wauw nog zo een mooie foto ik ben fan van jullie!
Tieneke schreef:Mijn droom is echt dat ooit mijn arabje zo mooi loopt (liefst met mij erop) als met Ilona. Pfff, echtom te kwijlen... Een veel mooier bereden paard bestaat er volgens mij niet...
Tieneke schreef:Mijn droom is echt dat ooit mijn arabje zo mooi loopt (liefst met mij erop) als met Ilona. Pfff, echtom te kwijlen... Een veel mooier bereden paard bestaat er volgens mij niet...
Citroen schreef:Tieneke schreef:Mijn droom is echt dat ooit mijn arabje zo mooi loopt (liefst met mij erop) als met Ilona. Pfff, echtom te kwijlen... Een veel mooier bereden paard bestaat er volgens mij niet...
Ik heb precies dezelfde droom als jij!!
horseranch schreef:En vergeet niet Loon je bent nu ruim een maand NOG MAAR bezig....
Loontje_84 schreef:horseranch schreef:En vergeet niet Loon je bent nu ruim een maand NOG MAAR bezig....
Dat klopt.....![]()
![]()