Lastig hoor, Jaleesa. Ik herken het gevoel wel, dat je je ergens in moet schikken wat je eigenlijk helemaal niet zo ziet zitten en wat niet jouw manier is Moeilijk wat je daar mee aan moet.
YildizArabs
Geplaatst: 28-11-14 22:57
Nja, heb vanuit m'n werk ook genoeg gezien. Paarden die uit de wei worden getrokken, niks kennen en koud op stal aan de slof worden gezet en dan gelongeerd worden. Snel snel zadelmak en direct moeten presenteren, want dan snel verkoopbaar. Das handel/sport. Leuk is anders.
Ik heb zelfs begin dit jaar/eind vorig jaar nog vanalles uitgezocht over een Mustang importeren Helaas is het (sinds een aantal jaar) niet meer mogelijk om ze te exporteren uit Amerika.
Ja handel doet ie nie echt, moet zeggen dat op die handelsstallen ze af en toe hard voor de paarden waren maar al met al kregen ze daar beter te eten en meer beweging. Eline zolang ik af en toe lekker tegen jullie kan bitchen of lekker met een collega die er net zo over denkt als ik gaat het bij mij wel goed komen hoor.
Kan me voorstellen, Jaleesa, dat het frustrerend is. Ik heb gelukkig geen ervaring met die manier van werken...
JustOneBite
Geplaatst: 28-11-14 23:11
Om ook maar mee te doen; Een fotootje van Shamal als baby
Knap kind!
Hopelijk binnenkort ook foto's van Vegas als baby! Want kreeg van een hele lieve bokker de mededeling dat zij foto's van hem heeft als baby en die krijg ik binnenkort!
Maar deze is ook heel mooi Genieten jullie mee van mijn knapperds?
Aaah schattig! Ik moet ook nog ergens een foto hebben van mij als 2-3 jarige op een shet. Maar dan moet ik letterlijk heel diep in dozen en kasten gaan graven.
Deze staat toevallig in m'n woonkamer, dus was op de pak
Ga zo afsluiten, morgen wedstrijd, ze heeft zich vandaag als een echt diva (dramaqueen )gedragen tijdens d'r beauty behandeling en met rijden was ze zeer wisselend qua inzet, maar het is weleens erger geweest. Al met al houden we het maar op een slechte generale repetitie
Echt wat een mooie paardjes komen ervoor bij zeg. En zo lief die baby foto's
Eline91
Geplaatst: 29-11-14 09:20
Oh wat houd ik van al die mooie baby-arabjes!
Aangezien iedereen foto's uit de oude doos opduikt zal ik ook maar volgen met een foto van mijn Sem op 1,5-jarige leeftijd
Tammy_
Geplaatst: 29-11-14 09:55
Letiets, succes met je wedstrijd op deze koude dag vandaag!!
allemaal babypaarden Noah zn babyfoto's heb ik al eens geplaatst, maar voor de nieuwelingen:
foto's als jaarling tot zijn 5e jaar heb ik allemaal niet, Noah is niet zo gedocumenteerd als de rest hier tot ik hem kocht, sindsdien komt er minimaal 3x per week een foto
Bren79
Geplaatst: 29-11-14 09:59
Om ook even te duiken in oude foto's van lang lang geleden Polly 1 van de ponys waar ik op heb leren rijden Sascha een manegepoown waar we ook wedstrijden mee mochten rijden gezellige boel altijd hele club met vrachtwagen op wedstrijd Suleika mijn poown die ik 15 jaar heb gehad op haar eerste NRPS keuring op 19 jarige leeftijd en ja was al veeeel te groot voor haar ze was 136,5m dus een ukkiepukkie Altijd leuk met kerst Fun Maker was mijn moeders E pony Rhashyd mijn eerste stappen in de AVS wereld waren met hem Lamilda haar reed ik totdat ik Reem kocht ondertussen ook alweer 10 jaar geleden