Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in starten, pro en/of non pro maakt niet uit.
1,86 dus voorlopig heb ik daar nog geen last van
. Oh wat was dat balen zeg. Maar ja....snel knop om en Nirvana nog ff rijden.
. Dus die kon zo instappen en weg waren we....Op naar Bergeijk ons B&B adres. Met verse koffie werden we ontvangen. Super lokatie weer. Alles goed geregeld. Dus die gaan we warm houden
....hmmm als dat maar gaat lukken. Als ik een score heb graag dan meer als 65! Yup...hoezo een fanatieke donder???
. Ons persoonlijk record op DRHA wedstrijd!
. Wij trots, trainster An trots!
Dus die heeft nu dekentje om, net als ouwe Carla van 41 jaar. Ook June's rug meteen ff gecontroleerd en inderdaad daar zitten wat zeer gevoelige punten....
. Eens kijken of ik dat weg gemasseerd kan krijgen morgenavond en anders ff iemand laten komen.
, Leen gaat ff de wei halveren (gras groeit opeens explosief
) en meteen ff wat kunstmest strooien. Wellicht kunnen we dat gedeelte dan ook nog hooien.
....en genieten van de andere. En morgen weer vroeg op voor de GAG.
. En ook kon ik weer makkelijk mijn zadel inkomen met deze chaps. Joepie, blijkbaar heeft het eiwit dieet geholpen!! Yep die chaps zijn mijn stok achter de deur tegen mijn zadeltassen
Ik zoeken ergens in regio 15e plaats.....What the F*CK
. Zijn we gedeeld 11e geworden van de totaal 68 starts!!!!
lekker bezig Nancy!!! Leuk ook die extra uitleg van de DRHA/NRHA show, is toch echt een ander segment. Jammer dat June niet mee kon, maar NIrvana doet 't toch maar weer!

)
.
.
. Dat is echt een slim bedacht pattern voor 10 jaar en jonger! Een vrij kort pattern, maar doordacht. Een changement is voor de "korte been mensjes" onder ons heel moeilijk, dus dat kent dit pattern ook niet. In plaats daarvan is het stoppen op x, spins en weer weg de andere kant op.
met Arba de clown. Aan de longeerlijn was ze al diverse keren over de balk gestapt maar los kon ze het ineens niet meer
....iemand nog zwarte of witte beenbeschermers nodig?
... op de achtergrond te horen was het een gekakel van jewelste, dus moet reuze gezellig zijn geweest. En nog had ik niets in de gate....