wel even een rodeo gehad toen de fjord die in de paddock naast de bak stond ons aanvloog toen we langskwamen, maar ja, het blijft een arabiertje he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ArabianRanch schreef:Tammy_ schreef:vandaag even heerlijk zonder zadel en hoofdstel gereden en wat gesprongenwat heb ik toch een heerlijk paard...
wel even een rodeo gehad toen de fjord die in de paddock naast de bak stond ons aanvloog toen we langskwamen, maar ja, het blijft een arabiertje he
Super AR-etje
Tammy_ schreef:oh hij had vandaag trouwens weer een vogelnest gemaakt!op maandag mesten ze alle stallen leeg, en krijgt hij 2 dikke plakken stro. Dus, ik die plakken stro uiteenhalen en verspreiden, Nootje in de stal zetten, spullen opruimen, en ik kom terug en wil hem z'n eten geven, JA HOOR
een vogelnest gemaakt... hij is het blijkbaar niet eens met hoe ik de stal opstrooi
Tammy_ schreef:ik vind Afrikhan Shah zo'n grote dish hebben, z'n neus lijkt er zo groot doorhij heeft wel hele mooie oogjes
![]()
Alles goed met de dames daar, Isabel?
Tammy_ schreef:aangezien Sammy een minder extreem hoofd heeft krijg je denk ik een heel mooi compromis qua hoofdjehoewel ik dacht ooit iets gelezen te hebben over een operatie aan dat neusbot van Shah, dat het niet 100% natuurlijk is? geen idee of hij het was hoor, maar het was in ieder geval een hengst met een mega dish
Maar jij fokt alleen maar hele knappe baby arabiertjes dus dat zit wel goed