Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en begrijp me niet verkeerd zou best endurance willen rijden maar t enige waar ik dan zou kunnen "trainen" is op t strand want ik heb geen auto(die een trailer mag trekken) en ook geen rijbewijs voor een trailer...
en bovendien heb ik pas 7 lessen gehad 
YildizArabs schreef:Ha wat toevallig we waren net bezig om de wedstrijdkalender op te stellen.Wat betreft de reining/DRHA is er al wel wat bekend. Endurance ook en dat zo samen wordt behoorlijk vol voor ons maar wat betreft de western staan de volgende bij ons genoteerd:
22 mrt DRHA Wanroij
26 apr. EK Amateur western ridden
2/3 mei Tulip cup Deurne western ridden
12-14 juni NK CRI Schijndel (reining)
22 aug NK Raalte western ridden
30 aug DRHA Wanroij
25 okt. DRHA Wanroij
, je had hiervoor natuurlijk ook al je mooie AV foto's laten zien!
Wel ietsie verder rijden, maar rijd makkelijk aan.
School stress met tentamens, afstudeer onderzoek, vakantie (dus paardjes personeel moet geregeld worden) en alles wat afgelopen maand is blijven liggen door het studeren.. Ook Raff heeft sinds vorige week maar even een vervroegde vakantie
, je had hiervoor natuurlijk ook al je mooie AV foto's laten zien!"
Dus ook ik heb het redelijk druk altijd!
(en ik betaal hier ook aan mee, dus qua geld kan ik ook niet echt veel meer doen dan dat) Mocht het een keer zo uit komen zal ik zeker Krista een keer berichten, heb als het goed is nog ergens haar nummer omdat ik haar ook om informatie had gevraagd voordat ik ging lessen! 

Nicky91 schreef:Zijn er ook mensen die meerdere onderdelen rijden met 1 paard of is dat zo goed als onmogelijk?

En je kunt het dus zo druk, maar ook zo relaxed maken als je zelf wilt. Je kunt ook gewoon één onderdeel rijden in het begin als je je daar prettig bij voelt. Maar het is voor velen toch vaak een hele reis en als je er dan toch bent...
Bovendien betaal je /m de 4e start, dus de 5e en meer zijn gratis

jammer jes maar wel begrijpelijk dat je hem laat schieten.
vind het zo raar dat ik jullie niet bij "naam" kan noemen
Maar ik begrijp hem!