Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dakhilah schreef:Het AR schimmel monster dat hier staat is juist SUPER netjes op stal....maar het andere schimmel monster hier heeft sinds het begon te vriezen een nieuwe kleur genaamd ....STRONTBONT
![]()
ShamalArabs schreef:Omdat we nog maar een paar dagen te gaan hebben en hier de nodige arab-liefhebbers zitten, ook hier de link. Een unieke kans, want we rekenen normaal een heel fiks bedrag, dekken eigenlijk nooit buiten de deur en geven alleen soms een dekking weg als wij dat leuk vinden (dmv wedstrijdjes of wanneer wij een unieke merrie langs zien komen). Het is voor een goed doel, een 23-jaar oude AV-ruin die we graag naar huis willen helpen!
[EA-CO] Bieden! Dekkingen van GGK hengst! Nog een paar dagen...
RhealLover schreef:Klopt het dat ik geen afstamming kan vindenben wel benieuwd, ik zal helaas geenod uitbrengen, m'n merrie is nog geen 2 dus te jong
RhealLover schreef:ShamalArabs schreef:Omdat we nog maar een paar dagen te gaan hebben en hier de nodige arab-liefhebbers zitten, ook hier de link. Een unieke kans, want we rekenen normaal een heel fiks bedrag, dekken eigenlijk nooit buiten de deur en geven alleen soms een dekking weg als wij dat leuk vinden (dmv wedstrijdjes of wanneer wij een unieke merrie langs zien komen). Het is voor een goed doel, een 23-jaar oude AV-ruin die we graag naar huis willen helpen!
[EA-CO] Bieden! Dekkingen van GGK hengst! Nog een paar dagen...
Klopt het dat ik geen afstamming kan vindenben wel benieuwd, ik zal helaas geenod uitbrengen, m'n merrie is nog geen 2 dus te jong