[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:36

Haha, je moet toch een bepaald kenmerk doorgeven aan de paardjes _O-

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:55

Ik heb de smaak van het foto's plaatsen te pakken en ga het hier ook maar eens proberen:

Afbeelding

Mijn merrie ( vander: Paraquay)

Afbeelding

Mijn ruin, moeder is de merrie hierboven en vader is Makkeda ( Amal) die leeft helaas niet meer.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:57

En geen paarden, maar wel mijn grote trots, mijn zoon Bjorn en zijn zoon Tommie. Is al 5,5 maanden oud ondertussen.

Afbeelding

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:23

Omdat we nog maar een paar dagen te gaan hebben en hier de nodige arab-liefhebbers zitten, ook hier de link. Een unieke kans, want we rekenen normaal een heel fiks bedrag, dekken eigenlijk nooit buiten de deur en geven alleen soms een dekking weg als wij dat leuk vinden (dmv wedstrijdjes of wanneer wij een unieke merrie langs zien komen). Het is voor een goed doel, een 23-jaar oude AV-ruin die we graag naar huis willen helpen!

[EA-CO] Bieden! Dekkingen van GGK hengst! Nog een paar dagen...

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:17

Wat een mooie paarden Jeanette! En gefeliciteerd met je kleinzoon (:

Onze paarden staan in de bak met inloopstal dus onze schimmel heeft niet echt de neiging om in zn eigen mest te gaan rollen, maar is wel altijd helemaal geel van het zand van de bak. :+

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:59

Dank je wel.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:32

Isa nu weet ik waar Noah het nest-bouwen-in-je-stal van heeft :+ dat fluister jij ze als babies gewoon in, dat het vogeltjes zijn :+
Noah speelde vandaag voor appaloosa, we hebben een buitenrit van 2.5 uur gemaakt met wat stukken uitgestrekte draf en rengalop, dus hij zat onder de grijze modderspetters _O- de merrie van een vriendin die mee was zag er nog erger uit, die liep achter Nootje :+

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:48

Het AR schimmel monster dat hier staat is juist SUPER netjes op stal <3 ....maar het andere schimmel monster hier heeft sinds het begon te vriezen een nieuwe kleur genaamd ....STRONTBONT :D :+

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:16

dahyeemah is ook een monster op stal, ze doet het wel op een hoop maar wil dan ook daar op liggen, ze staan bij ons gelukkig veel buiten, anders zou ik haar niet op vlas laten staan,,
oeh ff spammen dahyeemah met zadel:

Afbeelding

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:19

En stiekem een beetje reclame maken voor Stal en een minicamping :))
Nice hoor, was het de eerste keer met zadel?

Mooie paardjes Jeanette :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:20

Ligt er daar trouwens nog zoveel sneeuw bij jullie? Of zijn deze foto's niet van vandaag? :wow:
Hier is namelijk alles weg (maarja, woon ook in Zeeland, waar het gemiddeld toch iets warmer is, zo aan zee).

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:23

strontbont _O- _O- _O-
Dahyeemah heeft een mooi zadel zeg! :9
gelukkig is hier ook alle sneeuw weg :Y) konden EIN-DE-LIJK weer eens naar buiten, ergens in oktober is denk ik de laatste keer geweest? ijs ligt er ook al bijna niet meer op de sloot, kunnen de eendjes weer lekker poedelen :)

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:05

dakhilah schreef:
Het AR schimmel monster dat hier staat is juist SUPER netjes op stal <3 ....maar het andere schimmel monster hier heeft sinds het begon te vriezen een nieuwe kleur genaamd ....STRONTBONT :D :+

hahaha LOL
AR Sahar hier is ook netjes op stal, maar AR Prins Saleem had beter een varkentje kunnen zijn, my god. Hij is sinds gisteren bij zijn nieuwe eigenaar, dus 1 varkentje/vogel minder _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:29

whaha, Isabel met d'r vogelarabieren :Y)
Noah had echt geen schimmel moeten zijn, die 3 witte benen zijn vaak al niet meer terug te vinden, laat staan als hij helemaal wit was geweest :')

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:12

Tammy_ schreef:
whaha, Isabel met d'r vogelarabieren :Y)
Noah had echt geen schimmel moeten zijn, die 3 witte benen zijn vaak al niet meer terug te vinden, laat staan als hij helemaal wit was geweest :')

_O- :') :))

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:14

Is het misschien rastypisch?

Zo'n mooie, schone, sprookjes-achtige Arabier.... maar schijn bedriegt _O- Eigenlijk huist er in elke arab een varken _O-

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:19

ja, dat is bij mij op stal ook al bekend. Staan nu nog maar 3 arabieren, maar er hebben er vroeger meer gestaan. Heb gehoord dat die zichzelf + stal allemaal smerig maakten :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:32

Onze vorige pony (NRPS) was ook al zo'n varken. Maakte altijd verrassingspakketjes voor ons in de stal. Dacht je een schoon stukje te hebben, maar nee.... daaronder lag nog een mooi drollen-pakketje verstopt :D

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:35

ShamalArabs schreef:
Omdat we nog maar een paar dagen te gaan hebben en hier de nodige arab-liefhebbers zitten, ook hier de link. Een unieke kans, want we rekenen normaal een heel fiks bedrag, dekken eigenlijk nooit buiten de deur en geven alleen soms een dekking weg als wij dat leuk vinden (dmv wedstrijdjes of wanneer wij een unieke merrie langs zien komen). Het is voor een goed doel, een 23-jaar oude AV-ruin die we graag naar huis willen helpen!

Klopt het dat ik geen afstamming kan vinden ;) ben wel benieuwd, ik zal helaas geenod uitbrengen, m'n merrie is nog geen 2 dus te jong

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:38

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:39

Thnx haha, op de normale pc bekijken, iPad opent allbreedpedigree niet :S

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 15:29

haha sluipreclame, vriendlief loopt braaf met knol en ik maar foto's maken haha,..
zadel lijkt heel goed te passen, en daar ben ik blij mee. word volgende weem nog wel door expert gecontroleerd,
nee foto was van vorige week. sneeuw is hier gelukkig ook weg, kan ik eindelijk wat meer aan het werk..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:08

Hoe hoog is Dahyeemah eigenlijk? (ik kan trouwens amper dr naam spellen _O- )

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:40

RhealLover schreef:
ShamalArabs schreef:

Klopt het dat ik geen afstamming kan vinden ;) ben wel benieuwd, ik zal helaas geenod uitbrengen, m'n merrie is nog geen 2 dus te jong

De dekkingen zijn te gebruiken in 2011 of 2012, maar voor het goede doel willen we wel wat water bij de wijn doen als je liever in 2013 wilt dekken, maar dat is dan een uitzondering ivm de leeftijd ;)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:43

sieltjuh, ergens tussen de 150 en 155 gok ik, vriendlief is 1,80 :)